6 Reacties

één maand geleden

Het is een beetje lastig te zien op de foto! Mijn zoontje had vorige maand de 6e ziekte, dat begon wel direct met hoge koorts en pas daarna kwamen de rode vlekjes. Ik zou het gewoon even aankijken, temperatuur blijven nemen. Als het niet erger wordt is het misschien gewoon van een mug of een reactie ergens op.

één maand geleden

Hand voet mondziekte, mijn dochter heeft het 2 weken geleden ook gehad. Rode vlekjes en af en toe een blaasje, mond gezocht regio. Halsstreek, handen en voeten. Ook lichte uitslag armen en benen. Had ook eerst 2 dagen enkele plekjes , erna is het uitgebroken met koorts. Is blijkbaar fel aan het rondgaan onder de kinderen.

één maand geleden

Reactie op LynnRmrs

Hand voet mondziekte, mijn dochter heeft het 2 weken geleden ook gehad. Ro ...
Sinds gisterenavond geen vlekjes toegenomen. Geen koorts maar wel moeilijke nacht gehad. Onrustig/precies pijn. Ze eet wel ‘goed’

één maand geleden

Reactie op Emsi95

Sinds gisterenavond geen vlekjes toegenomen. Geen koorts maar wel moeilijke ...
Jaa ons dochter heeft ook wel altijd goed blijven eten toen alleen nachts heel onrustig. Misschien is het toch nog iets anders, maar bij ons begon het ook gewoon simpel met paar plekjes die even bleven.. Even afwachten, meer kan je niet doen

één maand geleden

Mijn zoontje heeft dit ook sinds twee dagen. Ook geen koorts ofzo. Ik dacht dat dit misschien muggenbulten zouden zijn..