12 Reacties

4 maanden geleden

Wij gaan deze methode ook doen. Ons werd het boek eet als een mini expert aangeraden. Deze methode mag vanaf 6 maanden dus eind julli starten wij. Wij gaan starten met groentjes plus stukje kip. Ik vraag mij alleen af hoe je dan vetstof moet toevoegen zoals jij. Ik denk in een potje en wat rondmengen, het is in ieder geval een vraag die ik ook ga stellen binnenkort aan de vroedvrouw. Ik las wel al dat je gestoofde appel ofzo ook al kan toevoegen. Ik ga niet naar kind en gezin, maar heb wel die kalender ervan rond eten. Ik gok starten met groenten en aardappel

4 maanden geleden

Vetstof kan je bijvoorbeeld een lepeltje met kokosolie geven 🙂

4 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Vetstof kan je bijvoorbeeld een lepeltje met kokosolie geven 🙂
Ik dacht dat dat net werd afgeraden kokosolie

4 maanden geleden

Heb jij al iets gevonden van antwoord rond de vetstof?

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Heb jij al iets gevonden van antwoord rond de vetstof?
Nee... Mss gwn een beetje olijfolie op doen ofzo? Ik heb nu ook het boek eet als een expert mini gekocht. Moet er nog in beginnen :)

4 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Nee... Mss gwn een beetje olijfolie op doen ofzo? Ik heb nu ook het boek ee ...
Ja ik vind het echt een goed boek! Aangeraden door de vroedvrouw zelfs. Zo zie je ook hoe je het moet klaar maken enzo. 31 juli gaan we bij de vroedvrouw om wat extra uitleg te krijgen.

3 maanden geleden

Wij zijn vandaag begonnen met het aanbieden van een broccoliroosje. Hij smashte het kapot en begon heel raar te kijken en daarop begon hij te neuten. Hij wou duidelijk ook uit het stoeltje. Vanmiddag eens opnieuw geprobeerd en ongeveer zelfde verhaal. Hij heeft dus niets in z'n mondje gestoken. We proberen morgen met een wortetje, hopelijk meer succes! Tips en goede raad zijn welkom!! :)

3 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Wij zijn vandaag begonnen met het aanbieden van een broccoliroosje. Hij sma ...
Wij hebben dit eens gemaakt om de cooker uit te testen. Donderdag beginnen wij. Was het ook de eerste keer in de stoel?

3 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Nee... Mss gwn een beetje olijfolie op doen ofzo? Ik heb nu ook het boek ee ...
Staat in het boek ze welke olie en gewoon wat rond doen dacht ik

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Wij hebben dit eens gemaakt om de cooker uit te testen. Donderdag beginnen ...
Ben je tevreden van de stomer? Wij twijfelen nog om zo een babystomer aan te kopen. Ook de eerste keer in de stoel. Ik had er hem 's ochtends al eens in gezet en hij vond het wel plezant. Hij wiebelt alleen nog veel. Tijdens het eten gebruiken we grote opgerolde tetradoeken om hem wat te stabiliseren.

3 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ben je tevreden van de stomer? Wij twijfelen nog om zo een babystomer aan t ...
Ja de cooker echt wel tevreden van

3 maanden geleden

Vandaag geen succesjes (banaan en wortel geprobeerd). Geen hap binnen. Banaan was tot nu toe altijd goed geluk... Prinsessenboontjed eet hij ook graag!!