Hey,
Misschien een gekke vraag. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Ons dochtertje slaapt in een slaapzakje. Ondertussen begint het wat frisser te worden en dus hoog tijd voor een pyjama. Aangezien ik zelf twijfel vraag ik graag eens naar jullie mening/verklaring/ideeën. Dus: pyjama met of zonder voetjes?
Ik koop een iets dikkere slaapzak en laat haar dan gewoon zo slapen. Ze heeft dan een rompertje met korte mouwen aan, daar op eentje met langen mouwen.
Wij gebruiken vooral van die zipster pyjamatjes. Daar kan je de voetjes al dan niet van omplooien. Dus een beetje afhankelijk van haar kamer temperatuur draai ik ze om. Ze heeft (net zoals de mama🙈) ook snel koude voetjes
Ik koop er maar 2 per maat en wissel af met ander pyjamatjes, maar ik merk dat ik altijd blij ben dat de zipsters gewassen zijn. Die rekken zo mooi mee dat ge die wel echt maanden kunt aandoen
Ik gebruik liefst zonder voetjes omdat die met voetjes ofwel te klein zijn, ofwel nooit goed aan de voeten bleven zitten. Soms doe ik hem extra sokje aan om te slapen.
Mijn zoontje heeft al maat 74-80 en volgens mij zijn pyama's met voetjes al nauwelijks meer te verkrijgen in die maat? 😅
Hier slaapt hij in pyama's die bestaan uit broekjes en truitjes. Dit vooral omdat deze lang meegaan en we dan ook makkelijk laagjes aan of uit kunnen doen. Voorlopig altijd zonder sokken geslapen, maar misschien verandert dat als het kouder wordt.
Wij doen inde winter niet perse de klassieke pyjama's maar hebben dan wol Kousenbroek en rompertje +t-shirt met lange mouwen meestal van dilling en slaapzak van engel natur +slaapvachtje
Goh ik heb er wel, maar idd dan zijn die voetjes te klein. Ik heb er van de ...
Jaaa ik heb ook een voorraad Zeeman pyjama's ☺️ lekker goedkoop en zacht stofje, en met hoeveel hij nu kwijlt moet hij ook eigenlijk elke dag wel weer een schone pyjama aan 😅
Mijn zoontje heeft al maat 74-80 en volgens mij zijn pyama's met voetjes al ...
Idem hier.
Cyriel zit al in maat 74.
NEXT heeft nog pyjama’s met voetjes in die maat.
Zeer tevreden van de kwaliteit! Gaan echt zeer lang mee zonder vorm/kleur te verliezen.