Wij hebben een bedje en verzorgingstafel van Quax gekozen. Heel tevreden over de kwaliteit. Een kast hebben we niet nodig, want wij hebben een ingemaakte kast.
Hier staat de babykamer nog in de verbouwing dus ik ben al blij als we iets kunnen kopen voor de bevalling 😅 maar het zal een beetje bij elkaar gezocht zijn. We hebben al een kledingkast van Jysk, en een bedje wil ik graag van petit Amelie. La Redoute heeft inderdaad echt heel mooie spullen, maar ik vind tweedehands ook heel leuk om meubeltjes te zoeken.
Wij zijn bij de babydump gaan kijken in de outlet. In het winkelgedeelte kostte onze kinderkamer 999€
We hebben uiteindelijk in de outlet dezelfde kamer op de kop kunnen tikken voor 500€. Er zit een klein krasje aan de zijkant van de kast, niet eens zichtbaar als je niet weer waar je moet kijken. Ik vond dit dus best wel de moeite. Voor die prijs hadden we een kleerkast, commode en ledikant.
Wij combineren van verschillende winkels ☺️ Ikea is ook tof voor bv commode maar dan met leuke handvatjes of zo.
Wij kochten van Stokke hun wiegje en was een actie (mss nu nog?) dat je gratis de uitbreidingsset voor het bedje erbij kreeg.
Wij gingen naar Maastricht. Het gelijkvloers en de eerste verdieping is “winkel” de tweede verdieping is de outlet. Ik vermoed dat elke babydump zo werkt …
In België heb je 1 in Gent en ik dacht in het Antwerpse ook, he kan online je inschrijven en je krijgt hrt boekje thuis met alle kamers enzo e de kortingen.