13 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een bedje en verzorgingstafel van Quax gekozen. Heel tevreden over de kwaliteit. Een kast hebben we niet nodig, want wij hebben een ingemaakte kast.

één jaar geleden

Dreambaby

één jaar geleden

Bopita heeft mooie kamertjes

één jaar geleden

Reactie op XAshX

Wij hebben een bedje en verzorgingstafel van Quax gekozen. Heel tevreden ov ...
Bij onze 1e zwangerschap hebben we de kamer ook van quax gekocht. Heel tevreden over

één jaar geleden

Wij de doen 2ehands. La Redoute heeft ook wel mooie meubels!

één jaar geleden

Hier staat de babykamer nog in de verbouwing dus ik ben al blij als we iets kunnen kopen voor de bevalling 😅 maar het zal een beetje bij elkaar gezocht zijn. We hebben al een kledingkast van Jysk, en een bedje wil ik graag van petit Amelie. La Redoute heeft inderdaad echt heel mooie spullen, maar ik vind tweedehands ook heel leuk om meubeltjes te zoeken.

één jaar geleden

Wij hebben gekozen voor dreambaby. Zit prijs/kwaliteit wel goed.

één jaar geleden

Wij zijn bij de babydump gaan kijken in de outlet. In het winkelgedeelte kostte onze kinderkamer 999€ We hebben uiteindelijk in de outlet dezelfde kamer op de kop kunnen tikken voor 500€. Er zit een klein krasje aan de zijkant van de kast, niet eens zichtbaar als je niet weer waar je moet kijken. Ik vond dit dus best wel de moeite. Voor die prijs hadden we een kleerkast, commode en ledikant.

één jaar geleden

Reactie op Liessa11

Wij zijn bij de babydump gaan kijken in de outlet. In het winkelgedeelte ko ...
Leuk! Waar vind je juist de oulet van babydump?

één jaar geleden

Baby dump alles was 650 deze wel in het wit bruin gekocht

één jaar geleden

Wij combineren van verschillende winkels ☺️ Ikea is ook tof voor bv commode maar dan met leuke handvatjes of zo. Wij kochten van Stokke hun wiegje en was een actie (mss nu nog?) dat je gratis de uitbreidingsset voor het bedje erbij kreeg.

één jaar geleden

Reactie op jol26

Wij gingen naar Maastricht. Het gelijkvloers en de eerste verdieping is “winkel” de tweede verdieping is de outlet. Ik vermoed dat elke babydump zo werkt …

één jaar geleden

Reactie op jol26

In België heb je 1 in Gent en ik dacht in het Antwerpse ook, he kan online je inschrijven en je krijgt hrt boekje thuis met alle kamers enzo e de kortingen.