Hoi mama’s,
Ik ben benieuwd naar de positie van de eerste tandjes bij jullie babytje.
Hier is het eerste tandje een hoektand links bovenaan. Dit komt blijkbaar niet zo veel voor? 🙈
Ik wil een foto zien haha komt absoluut niet vaak voor meestal onderaan sni ...
Ik zal een foto trekken als die er wat beter door zit☺️ Is ook niet zo gemakkelijk om van die positie een goede foto te trekken, want ze vindt het momenteel niet leuk als ik haar lip daar helemaal om hoog trek. 🙈
Ik las inderdaad dat meestal snijtanden onderaan de eerste tandjes zijn. Hopelijk moet ik me geen zorgen maken en komen die dan gewoon nadien..
Wanneer kwamen de eerste tandjes uit? Hier bijna 23 weken , maar nog geen t ...
de meeste kindjes zouden hun eerste tandjes rond de 6-7 maanden krijgen, maar sommigen hebben er al voor ze 4 maanden zijn en anderen krijgen ze pas rond 12 maanden... dus geen zorgen, ze komen wel wanneer ze komen ;) hier op bijna 23 weken ook nog geen spoor van tandjes :)
23w en hier zitten de onderste 2 te 'wringen' denk ik, maar komen voorlopig nog niet door. Vandaag lijkt ze ook wat uit haar normale doen en is precies niets goed 🙈
Hier vandaag de 2 onderste snijtanden komen piepen 🙈 ze heeft vandaag wat minder melk willen drinken en is sneller verveeld met iets. Zou dat daardoor kunnen komen? 😇