15 Reacties

3 maanden geleden

Ik wil een foto zien haha komt absoluut niet vaak voor meestal onderaan snijtanden en dan bovenaan snijtanden en zo stapsgewijs verder

3 maanden geleden

Dat is wel bijzonder inderdaad! Hier zijn het de onderste 2 tandjes.

3 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Ik wil een foto zien haha komt absoluut niet vaak voor meestal onderaan sni ...
Ik zal een foto trekken als die er wat beter door zit☺️ Is ook niet zo gemakkelijk om van die positie een goede foto te trekken, want ze vindt het momenteel niet leuk als ik haar lip daar helemaal om hoog trek. 🙈 Ik las inderdaad dat meestal snijtanden onderaan de eerste tandjes zijn. Hopelijk moet ik me geen zorgen maken en komen die dan gewoon nadien..

3 maanden geleden

Reactie op XAshX

Ik zal een foto trekken als die er wat beter door zit☺️ Is ook niet zo gema ...
Totaal niet zou me enkel zorgen maken als die in je nek begint te bijten 🧛‍♂️😂

3 maanden geleden

2 onderaan hier

3 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Totaal niet zou me enkel zorgen maken als die in je nek begint te bijten 🧛 ...
Haha ik had 1,5 week geleden toevallig zo’n filmpje gestuurd met “we krijgen een kleine vampier🤣” en dan ingezoomd op de witte parel thv hoektand🤣

3 maanden geleden

Wanneer kwamen de eerste tandjes uit? Hier bijna 23 weken , maar nog geen tandjes te bespeuren.

3 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Wanneer kwamen de eerste tandjes uit? Hier bijna 23 weken , maar nog geen t ...
Ons zoontje wordt morgen 24 weken en de 2 onderste tandjes staan er nu ongeveer 2 weekjes

3 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Wanneer kwamen de eerste tandjes uit? Hier bijna 23 weken , maar nog geen t ...
de meeste kindjes zouden hun eerste tandjes rond de 6-7 maanden krijgen, maar sommigen hebben er al voor ze 4 maanden zijn en anderen krijgen ze pas rond 12 maanden... dus geen zorgen, ze komen wel wanneer ze komen ;) hier op bijna 23 weken ook nog geen spoor van tandjes :)

3 maanden geleden

23w en hier zitten de onderste 2 te 'wringen' denk ik, maar komen voorlopig nog niet door. Vandaag lijkt ze ook wat uit haar normale doen en is precies niets goed 🙈

3 maanden geleden

Mijn oudste dochter kreeg haar eerste tandjes pas bij 10mnd 😅 begon me al zorgen te maken of ze uberhaupt wel tandjes had 🤣

3 maanden geleden

Raar dat er toch zoveel verschil is tussen de babytjes onderling🙈

3 maanden geleden

Hier vandaag de 2 onderste snijtanden komen piepen 🙈 ze heeft vandaag wat minder melk willen drinken en is sneller verveeld met iets. Zou dat daardoor kunnen komen? 😇

3 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Hier vandaag de 2 onderste snijtanden komen piepen 🙈 ze heeft vandaag wat ...
Ja! Hier dronk hij ook slecht en was strontchagrijnig een paar dagen 🙈 ook heel veel wakker geworden in de nacht.

3 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ja! Hier dronk hij ook slecht en was strontchagrijnig een paar dagen 🙈 ook ...
Oké dan hoop ik dat het over een paar dagen over is 🙈 tot aan de volgende doorkomende tand 😅