8 Reacties

7 maanden geleden

Ik had hetzelfde voor. Mijn dochter is nu 9 weken oud. Drinkt nog steeds flessen van 90ml. Af en toe vraagt ze wat extra (meestal 1e fles op de ochtend en 1 x ‘s avonds) en dan komt ze op 120ml. Soms zijn haar flessen niet altijd leeg. Ik maakte mij daar ook enorm druk in maar ze kwam goed bij in gewicht desondanks ze toch niet aan haar hoeveelheid kwam die ze zou ‘moeten’ drinken op een dag. Ik heb het een beetje los gelaten. Ze kunnen niet meer drinken dan ze willen/kunnen.

7 maanden geleden

Bij ons is dit ook zo... Mijn dochter is ook 8 weken. Maar verder geen koorts, goede stoelgang en plaspampers, slaapt goed.. 🤷🏼‍♀️ we blijven wel hetzelfde aanbieden (120ml) maar ze drinkt het meestal niet op.

7 maanden geleden

Hier hetzelfde dus. Ze slaapt sinds een week ook door dus ik maak me niet zo zeer zorgen. Morgen consult bij k&g. Daar ga ik nog eens horen maar als ze honger hebben zullen ze zich wel laten horen en zullen ze wel drinken tot ze weer voldaan zijn.

7 maanden geleden

Reactie op Emsi95

Hier hetzelfde dus. Ze slaapt sinds een week ook door dus ik maak me niet z ...
Hier slaapt hij niet door 🤭

7 maanden geleden

Hier ook een tijdje elke voeding 120 gemaakt en dat er steeds nog 30 in zat. Vandaag ineens bijna elke voeding moeten bijmaken en dus 150 gedronken 🤷🏼‍♀️. Zolang ze bijkomen en goeie plaspampers hebben zou ik me niet te veel zorgen maken precies :-)

7 maanden geleden

En heeft hij toevallig zijn eerste prikjes gekregen onlangs? Hier merkten we dat de prikjes voor kleinere flesjes zorgden. Ook sliep ze meer dan anders na haar prikjes. Ondertussen gisteren vaccin meningokokken B gekregen en maar flesjes van 100 terwijl ze 150 of 180dronk.

7 maanden geleden

Reactie op jasmyn

En heeft hij toevallig zijn eerste prikjes gekregen onlangs? Hier merkten w ...
Deze NM pas ..

7 maanden geleden

Finn eet enorm veel en nu plots ook flesjes van 120 ml