58 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Didja

Hallo iedereen. Voor iedereen die last heeft van ijzer tekort, lage bloeddr ...
Bedankt voor de tip! Want ik heb inderdaad last van ijzertekort, lage bloeddruk en smorgens geen energie 馃槄 neem nu sinds dinsdag ijzerpillen maar zoals je aangeeft, is naar de wc gaan plots niet meer zo gemakkelijk 馃う

茅茅n jaar geleden

Reactie op Martsje

Enkel veel harde buiken. Meerdere per uur, terwijl ik een bureaujob doe en ...
Moet je iets speciaal doen ervoor? Hier ook meerdere per uur, elk uur. Nu onder metarelax en utrogestan hiervoor.

茅茅n jaar geleden

Reactie op famvosjes

Ik Haaaat zwanger zijn tot nu toe. Eerste 5 maand misselijk geweest ik kon ...
Snap je volledig!! Hier ook continu misselijk. Nu nog maar op startgewicht en eindelijk kan ik eten maar geef soms nog over. Nu 25weken exact en al sinds week 21 en half elke dag elk uur meerdere harde buiken馃槥 hier al verplicht thuis gezet.. En medicatie voor de harde buiken..

茅茅n jaar geleden

Reactie op R2024

Moet je iets speciaal doen ervoor? Hier ook meerdere per uur, elk uur. Nu o ...
Neen, voorlopig niets. Gynaecoloog gaf aan om naar arbeidsarts te gaan om me thuis te zetten omdat ik dan meer inkomen zou hebben dan als zij me thuis zou zetten, maar op m'n werk hebben ze gezegd dat het geen nut heeft om naar die arts te gaan omdat'k een bureaujob heb. Voorlopig dus gewoon nog aan het werk en zonder medicatie of dergelijke.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Martsje

Neen, voorlopig niets. Gynaecoloog gaf aan om naar arbeidsarts te gaan om m ...
Bij mij zei de arbeidsgeneesheer van idewe dat de gynaecoloog haar besluit kon overrulen. Misschien toch is navragen dan?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Martsje

Oh oke.. En heb je er echt bijna elk uur van de dag? Wel moeilijk want uiteindelijk of je nu zittend werk hebt of niet blijft het lastig he!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op LieselotS

Bij mij zei de arbeidsgeneesheer van idewe dat de gynaecoloog haar besluit ...
Oh ok茅, dat wist ik niet. Volgende week ga ik terug naar de gynae en ga het dan aankaarten! Merci voor de info!

茅茅n jaar geleden

Reactie op R2024

Oh oke.. En heb je er echt bijna elk uur van de dag? Wel moeilijk want uite ...
Ja, klopt... In het weekend is het wel iets beter merk ik. Maar ongeveer elk uur van de dag en naar de avond toe meerdere per uur, tot zelf aanhoudende harde buiken 馃槄 is het bij jou al beter nu?

茅茅n jaar geleden

Sinds een week nu verschrikkelijk veel last van brandend maagzuur, dag en nacht. Niet helpt 馃槕

茅茅n jaar geleden

Reactie op JS1990

Sinds een week nu verschrikkelijk veel last van brandend maagzuur, dag en n ...
Osteopaat heeft mij van mijn maagzuur verlost, echt zot 馃檭!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Martsje

Ja, klopt... In het weekend is het wel iets beter merk ik. Maar ongeveer el ...
Ik heb er nog steeds wel bijna elk uur, maar geen aanhoudende, telkens verdwijnen ze snel. En ze zijn minder lastig van gevoel sinds ik die metarelax (magnesium) inneem

茅茅n jaar geleden

Reactie op dmz00

26 weken en nog steeds heeeel misselijk en soms overgeven, heel vermoeid, s ...
Hier ook nog steeds zo misselijk, sommige dagen soms braken, maar er komt niets uit

茅茅n jaar geleden

Reactie op LieselotS

Osteopaat heeft mij van mijn maagzuur verlost, echt zot 馃檭!
Oh, moet ik donderdag toevallig naartoe! Zal eens luisteren dan 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op JS1990

Sinds een week nu verschrikkelijk veel last van brandend maagzuur, dag en n ...
Ik heb dus van verschillende vrouwen gehoord dat rauwe wortels eten helpt. Misschien de moeite waard om te proberen!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Martsje

Enkel veel harde buiken. Meerdere per uur, terwijl ik een bureaujob doe en ...
Zou ik persoonlijk laten controleren, ik had dit ook en had een blaasontsteking

茅茅n jaar geleden

Oh mijn kersenpitkussen is helend op dit moment馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Martsje

Heb ook soort van gelijke situatie gehad en ik ben idewe echt beginnen lastig vallen want anders had ik heel mijn zwangerschap 60% loon gehad door dat mijn arts me thuis wou schrijven. Bij mij heeft mijn arts en gynea briefje geschreven dat uitlegde waarom bedrust nodig was voor me