58 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Didja
Hallo iedereen. Voor iedereen die last heeft van ijzer tekort, lage bloeddr ...
Bedankt voor de tip!
Want ik heb inderdaad last van ijzertekort, lage bloeddruk en smorgens geen energie 馃槄 neem nu sinds dinsdag ijzerpillen maar zoals je aangeeft, is naar de wc gaan plots niet meer zo gemakkelijk 馃う
茅茅n jaar geleden
Reactie op famvosjes
Ik Haaaat zwanger zijn tot nu toe. Eerste 5 maand misselijk geweest ik kon ...
Snap je volledig!! Hier ook continu misselijk. Nu nog maar op startgewicht en eindelijk kan ik eten maar geef soms nog over. Nu 25weken exact en al sinds week 21 en half elke dag elk uur meerdere harde buiken馃槥 hier al verplicht thuis gezet.. En medicatie voor de harde buiken..
茅茅n jaar geleden
Reactie op R2024
Moet je iets speciaal doen ervoor? Hier ook meerdere per uur, elk uur. Nu o ...
Neen, voorlopig niets. Gynaecoloog gaf aan om naar arbeidsarts te gaan om me thuis te zetten omdat ik dan meer inkomen zou hebben dan als zij me thuis zou zetten, maar op m'n werk hebben ze gezegd dat het geen nut heeft om naar die arts te gaan omdat'k een bureaujob heb. Voorlopig dus gewoon nog aan het werk en zonder medicatie of dergelijke.
茅茅n jaar geleden
Reactie op R2024
Oh oke.. En heb je er echt bijna elk uur van de dag? Wel moeilijk want uite ...
Ja, klopt... In het weekend is het wel iets beter merk ik. Maar ongeveer elk uur van de dag en naar de avond toe meerdere per uur, tot zelf aanhoudende harde buiken 馃槄 is het bij jou al beter nu?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Martsje
Enkel veel harde buiken. Meerdere per uur, terwijl ik een bureaujob doe en ...
Zou ik persoonlijk laten controleren, ik had dit ook en had een blaasontsteking
茅茅n jaar geleden
Reactie op Martsje
Neen, voorlopig niets. Gynaecoloog gaf aan om naar arbeidsarts te gaan om m ...
Heb ook soort van gelijke situatie gehad en ik ben idewe echt beginnen lastig vallen want anders had ik heel mijn zwangerschap 60% loon gehad door dat mijn arts me thuis wou schrijven. Bij mij heeft mijn arts en gynea briefje geschreven dat uitlegde waarom bedrust nodig was voor me