58 Reacties

één jaar geleden

Ah goed idee!

één jaar geleden

Enkel veel harde buiken. Meerdere per uur, terwijl ik een bureaujob doe en heel veel rust probeer te pakken..

één jaar geleden

Morgen 27 weken zwanger en enige kwaaltjes dat ik heb, is soms snachts krampen in de kuiten 😅 alsook smorgens als ik opsta, dat ik eventjes licht in m' hoofd ben, mn bloeddruk dat zich wat moet aanpassen 😅

één jaar geleden

24weken zwanger, al 3maandjes last van carpal tunnel syndroom. 4-5x pr week s’nachts en smorgens last van verlamde hand/vingers met tintelingen… Sinds deze avond pijnlijke steken/krampen in onderbuik , voor de rest geen kwaaltjes

één jaar geleden

Reactie op Angelina xx

24weken zwanger, al 3maandjes last van carpal tunnel syndroom. 4-5x pr week ...
Klinkt heavy!

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Hoe is het anders? Meer kwaaltjes?
Voel my raar moeilijk uit te leggen niet goed in je vel zitten maar is 1 zwangerschap uit niets onwel voelen 🤢 hopelijk snel weer beter

één jaar geleden

Zuur 😫

één jaar geleden

Reactie op garnaaltjee

Voel my raar moeilijk uit te leggen niet goed in je vel zitten maar is 1 zw ...
Hopelijk heb je wat steun😘

één jaar geleden

Reactie op lolla

Zuur 😫
Yep

één jaar geleden

Ik Haaaat zwanger zijn tot nu toe. Eerste 5 maand misselijk geweest ik kon echt niets eten. Ondertussen kan ik wel wat eten maar van het minste zit mijn maag vol en heb ik het zuur. Ik heb de grootste dorst ooit, al weken maar een paar slokken water en mijn maag is al terug omzeep. Al bij al zit ik nog steeds een stuk onder mijn Startgewicht. Ik heb een fysieke job die ik eigenlijk niet meer pijnloos kan doen door bekkeninstabiliteit maar ik zou eigenlijk nog tot t einde vant jaar moeten werken. 25 weken en al heel veel harde buiken, slecht slapen door t zuur en bekken. Oh en mijn bloeddruk die constant met mijn voeten speelt. En die bloedneuzen herken ik ook. Nog geen enkele goede dag gehad, nog geen zwangerschapsfoto's getrokken want ik zie er uit als een geest want bloedarmoede heb ik ook.

één jaar geleden

Reactie op famvosjes

Ik Haaaat zwanger zijn tot nu toe. Eerste 5 maand misselijk geweest ik kon ...
Klinkt idd wel zwaar!

één jaar geleden

Reactie op famvosjes

Klinkt heel herkenbaar! (Buiten het stuk onder het startgewicht.) Krijg jij je bloedarmoede onder controle? Bij mij blijft het zakken desondanks de medicatie. Mijn bloeddruk is onder controle sinds ik verplicht thuis moet rusten, maar mentaal is dat heel zwaar want dat zit niet in mij..

één jaar geleden

Ergens wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het allemaal best zwaar vind! Hier ook zakkende ijzerwaardes ondanks de ijzertabletten🤷‍♀️, vooral vervelend voor mn rusteloze benen ‘s nachts (voor anderen die dat hebben; streefwaarde van het ferritine is dan 75, merkte dat mn gyn dat niet wist). Slaap dus ook beroerd. Ook door maagzuur, verdraag hierdoor ook nog steeds geen warme maaltijden, ondanks omeprazol. Nu 27 wkn, zou willen dat ik kon genieten, maar ben stiekem de weken echt aan aftellen..

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Hier heb ik zelf last van plots vochtvasthouden en pijnlijke benen
Steunkousen helpen super ! Zeer vervelend om te dragen, maar het werkt echt super tegen het zware gevoel in de avond

één jaar geleden

Reactie op famvosjes

Niet fijn :( Courage!

één jaar geleden

26 weken en nog steeds heeeel misselijk en soms overgeven, heel vermoeid, slapeloosheid en sinds vorige week ook veel brandend maagzuur. Iedereen zegt dat ik moet genieten van de zwangerschap maar momenteel vind ik dit heel moeilijk 🙃

één jaar geleden

Hallo iedereen. Voor iedereen die last heeft van ijzer tekort, lage bloeddruk en over het algemeen weinig energie heb ik een hele goede tip. Ik ken deze tip van mijn mama die tijdens 6 zwangerschappen dit toepaste tegen haar kwaaltjes en een zalige zwangerschap had. Floradix. Niet iedereen zal het misschien kennen. Maar bij mij zat er ook een staaltje van in mijn roze doos. Floradix is een natuurlijk middeltje. Moet je smorgens nemen op een nuchtere maag. Werkt veel beter dan ijzerpillrn die bij mij massas constiperend zijn. Het is een soort ijzerdrankje die heel snel werkt. Laat zeker weten moest je dit keer uittesten wat je ervan vind. Voor mij is het ideaal!!

één jaar geleden

Reactie op LieselotS

Steunkousen helpen super ! Zeer vervelend om te dragen, maar het werkt echt ...
Ja mijn schoonzus gaf ook die raad

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ja mijn schoonzus gaf ook die raad
Kost wel wat geld maar sinds ik ze draag, is mijn vervelend gevoel wel weg in de avond. Ik moet ze ook dragen voor mijn beginnende spataders. Als je geen spataders hebt, zou ik gewoon kousen tot aan de knie nemen 👌🏼 Nog een tip: haal ze niet bij de apotheek. Die hebben vaak maar 1 merk. Bij een bandagist kan je verschillende paar mee krijgen om te proberen en nadien dan kiezen welke je het aangenaamst vindt !

één jaar geleden

Reactie op LieselotS

Kost wel wat geld maar sinds ik ze draag, is mijn vervelend gevoel wel weg ...
Goeie tip hoor