Hoi, ons zoontje is ondertussen 13 weken en ik begin stilletjes aan terug te werken vanaf zaterdag( 16 u per week) mijn vriend werkt fulltime en heeft een job met best wat verantwoordelijkheid en is snel overprikkeld. Vandaag ben ik 2 uurtjes weggeweest om boodschappen te doen etc en Luca heeft een uur gehuild, resultaat is dat mijn vriend extreem overprikkeld raakt en dan naar het werk moet… ik voel me dan schuldig dat ik Luca niet meeneem maar wil hem rustig laten wennen aan alleen zijn met Luca… nu ben ik echt een beetje bezorgd voor volgende week wanneer ik 4 dagen moet gaan werken en ze dus alleen zijn samen…
Zijn er hier nog papa’s die het moeilijk hebben met het ouderschap? Niet echt een vraag maar ik weet niet goed waar ik terecht kan, woon in Italië en heb niet echt een groot netwerk…ik kan Luca eventueel naar mijn vader brengen maar ik ben bang dat mijn partner dan het gevoel zou hebben dat hij geen goede papa is wat echt wel is! Hij moet er volgens mij gewoon nog een beetje inkomen?