61 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Wat je allemaal schrijft is mega herkenbaar. Ik ben hier de laatste twee da ...
Je mag hier klagen hoor! Ik herken me wel in wat je schrijft over je vriend. Gisteren gingen we weg en moest ik alwéér uitleggen hoe je de voetenzak in de kinderwagen doet en toen ontplofte ik ook even tegen hem 😬 het frustreerde me gewoon gigantisch dat hij dat na 3 maand nog niet zelf kan. Met flesvoeding is het gelukkig al wel wat makkelijker om hem dingen te laten doen, maar het gebeurt hier ook vaak dat ik een moment voor mezelf wil maar dat het niet gaat omdat hij dan moe is ofzo (terwijl ik de hele nacht al ben opgestaan) en we hebben daar dan ook van die irritante discussies over die nergens toe leiden.
Wanneer moet jij weer werken? Probeer toch nog maar wat hulp te vragen hoor van je ouders, al hebben ze een andere mening!
6 maanden geleden
Reactie op TessahS
Je mag hier klagen hoor! Ik herken me wel in wat je schrijft over je vriend ...
Ik moest hier deze week uitleggen hoe je een toilet schoonmaakt. Hij ging eens helpen in het huishouden. Hij wist zelfs de poetsdoekjes niet liggen. En dan moet ik dankbaar zijn dat hij helpt. 1 juli start ik terug met werken. Ik hoop gewoon dat de nachten tegen dan wat meer meevallen 😊
6 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Geen vast uur, afhankelijk wanneer hij voeding vraagt. Tussen 19u en 22u le ...
Resultaat ze heeft geslapen dan van 22u30 tot 5u zonder voeding anders komt ze altijd wakker rond 3u/3u30 voor een fles 😃en dan nog eens van 5u30 tot 9u30 geslapen zodanig versleten was ze door bijna overdag niet te slapen dat ze vannacht geslapen heeft als een roosje 😅
6 maanden geleden
Reactie op elvea45
Klinkt heel herkenbaar! Is het intussen al wat gebeterd? 😊
Sinds we koem ...
Hoe lang duurde het bij jou voor er beterschap was?
6 maanden geleden
Reactie op Maudd123
Mijn zoontje is 9 weken en ik herken deze situatie ook heel erg. Hij heeft ...
Dankje om te delen, geeft moed! Had ik ff nodig vandaag 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Hoe lang duurde het bij jou voor er beterschap was?
Na de verandering van melk bedoel je? Dat gaf instant een verschil, maar na 1 à 2 weken was de constipatie weg. Krampjes heeft ze vaak nog, maar minder erg en dat heeft denk ik ook te maken met de lucht die ze binnenkrijgt.
6 maanden geleden
Reactie op elvea45
Na de verandering van melk bedoel je? Dat gaf instant een verschil, maar na ...
Waarin merkte je dan een instant verschil? Onze dochter krijgt Omeprazole tegen de reflux. Maar ze duwt en stampt zo van de constipatie dat ik haar bijna geen melk kon doen drinken. Ze was zelfs een beetje afgevallen op een week tijd. Nu nog maar één dag deftig hypoallergene voeding aan het geven, want de smaak was niet meteen een succes. Als we tijd genoeg tussen de flessen laten, is de honger groot genoeg en drinkt ze meestal tussen de 100 en de 140 ml. We moeten nog "maar" 4 tot 12 keer pauzeren per fles. Maar op dat vlak dus nog geen mega verbetering. Zonde dat het voor de darmen zoveel tijd nodig heeft. Ik snap het wel, maar doet zo'n pijn haar pijn te zien hebben..
6 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Ooh top! Hier 3x wakker voor voeding 🥴
Hier blijft ze precies slapen ik heb ze rond 6u er terug in gelegd het is nu 9u en ze slaapt nog 😅 maar overdag wilt ze dan niet meer slapen maar heb haar gisteren overdag in haar bedje gelegd dan heeft ze ongeveer 1 uur en 30 minuten geslapen
6 maanden geleden
Hier ook een baby die in mijn ogen toch oververmoeid is.. 😔 goeie slaper tot hij 6 weken was ( dan 3 dikke weken veel getroost en bij mij genomen omwille van de krampjes ) .. ook al lag hij in zn park of bedje , hij wierd steeds wakker van de krampen. Nu denk ik dat het mijn eigen fout is natuurlijk, door hem toen zoveel bij mij te nemen 😔..
Hij valt enkel momenteel in slaap op mij/ons .. afleggen kunnen we maar slechts goed voor 30min. Heeeel sporadisch lukt dan een voormiddag of namiddag om hem eens af te leggen maar dat is het ook.
In de buggy en auto valt hij bijna direct in slaap. En dan laten we hem toch wel liggen voor 1u30-2u.. maar al gelijk word hij wakker en direct geeuwen en wrijven in de ogen..
S’nachts kruipt hij wel in zn bedje maar is de 2de helft van de nacht echt onrustig .. hoofd wild draaien links rechts , die benen op en neer laten vallen, wild met de tut omgaan 😔
Khoop dat dit gwn een periode is, aangezien vele mama’s hiermee struggelen.😔 ..
Tips zijn altijd welkom.. 🥰
Veel succes iedereen.