14 Reacties

8 maanden geleden

Deels afbouwen gaat pas na 6 maanden als ik het juist heb

8 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Deels afbouwen gaat pas na 6 maanden als ik het juist heb
Ooh jammer! Ik ga vroeger moeten afbouwen door dat ik eind mei terug start met werken en er geen mogelijkheid is om daar af te kolven.

8 maanden geleden

Ik heb 2,5 week borstvoeding gegeven en ben dan overgestapt. Ik ging een schema volgen om af te bouwen maar na 4 dagen leek mijn productie al gestopt te zijn. Op aanraden van de vroedvrouw gebruiken wij Nutrilon Profutura, zou vaak gebruikt worden na borstvoeding.

8 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Ooh jammer! Ik ga vroeger moeten afbouwen door dat ik eind mei terug start ...
Controleer zeker of je geen rechten hebt op borstvoedingspauzes !

8 maanden geleden

Ons zoontje is nu 2 weken oud. Ik ben sinds zaterdag begonnen met de omschakeling en zit morgen op 3 flesjes. Ik mag pas een borstvoedingsmoment weglaten als ik geen last meer heb van stuwing. Ik denk wel dat je gedeeltelijk borst- en flesvoeding kunt doen want de vroedvrouw vroeg bij mij of ik dit wou doen of volledig stoppen

8 maanden geleden

Reactie op mamaaa97

Ons zoontje is nu 2 weken oud. Ik ben sinds zaterdag begonnen met de omscha ...
Wij gebruiken nan evolia, schijnt de beste te zijn om van borstvoeding naar flesvoeding te gaan. Ons zoontje had geen enkel probleem met de omschakeling

8 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Controleer zeker of je geen rechten hebt op borstvoedingspauzes !
Rechten hebben we wel, maar in het onderwijs tegenwoordig niet vanzelfsprekend. Kan moeilijk mijn 23 patatjes achter laten omdat ik moet kolven, wetende dat er niemand anders is om men klas over te nemen door het personeelstekort jammer genoeg 😔.

8 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Ik heb 2,5 week borstvoeding gegeven en ben dan overgestapt. Ik ging een sc ...
En een specifieke papfles op aanraden of gewoon 1tje willekeurig getest ?

8 maanden geleden

Reactie op mamaaa97

Wij gebruiken nan evolia, schijnt de beste te zijn om van borstvoeding naar ...

8 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Op aanraden die van mam

8 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

De Lansinoh Natural Wave zuigfles, hier gebruiken ze dezelfde zuigtechniek als bij borstvoeding

8 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Rechten hebben we wel, maar in het onderwijs tegenwoordig niet vanzelfsprek ...
Hey, doe ook onderwijs ze moeten echt wel een lokaal voorzien kan zorglokaaltje zijn bijvoorbeeld dat op een vast uur ingeplant kan worden bijvoorbeeld. Ook kan het zijn dat ze met de turnuren schuiven bijvoorbeeld zodat je uurtje vroeger of later bent. Dat je ook geen bewaking moet doen maar dat je dan juist kan kolven bijvoorbeeld. (Enkel als je echt wil doordoen dat is volledig je eigen keuze uiteraard)

8 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Hey, doe ook onderwijs ze moeten echt wel een lokaal voorzien kan zorglokaa ...
Wij zijn jammer genoeg maar een klein schooltje en hebben geen lokalen op overschot of een zorglokaal😬

8 maanden geleden

Ik ben begonnen met de nieuwe avent flesjes, met het lepeltje erin, en ik heb wel een oud speentje, nr 2, en werkt prima, hij moet werken voor zijn voeding en hij is er blij om, hoeveelheid verschilt, ik geef tussen de 20 en 50 ml en dan nog borst