7 Reacties
9 maanden geleden
Ik had deze ochtend ook geprobeerd 馃 kreeg ze aan maar niet dicht aan men buik (highwaist) 馃ズ. Vind dit best moeilijk te aanvaarden ... maar men vriend zei dat ik men lichaam iets meer tijd moest gunnen, dat 9 maanden een baby dragen niet helemaal herstelt gaat zijn op 6 dagen.
9 maanden geleden
Reactie op Tiffany_N
Ik had deze ochtend ook geprobeerd 馃 kreeg ze aan maar niet dicht aan men ...
Hij heeft groot gelijk, heel lief van hem! 馃槂 馃槏
En zoals Ann9014 zegt, reageert elk lichaam anders. Elke zwangerschap is anders. Na m'n eerste heb ik nog heel lang zwangerschapskledij moeten dragen. En pas na meer dan een jaar kon ik beginnen afvallen, terwijl ik al vanaf een paar weken na de bevalling hetzelfde deed qua eten en bewegen. Na deze zwangerschap deed ik meteen een gewone jogging aan en vanaf de eerste dag thuis terug in m'n oude jeans. Ik had het zelf niet verwacht na de eerste keer. Indien het lukt, is dat ook goed voor het herstel van je buikspieren. Maar als het niet lukt, is er totaal niets mis met zwangerschapskledij en losse kleren. Het moet aangenaam zijn h茅. Je bent nog volop aan het herstellen
9 maanden geleden
Ik had een legging met een blouse kleedje, comfortabel maar voelde wel wat meer verzorgd dan een pyama of jogging, wat wel fijn voelde na 4 dagen badjas 馃槄
Nu 4 weken geleden bevallen en pas nog niet in mijn oude broeken of rokken, dus draag nog mijn zwangerschapsbroeken (hoewel die niet handig zijn met een draagdoek). Mijn kleedjes, jassen en blouses kan ik wel weer aan.