5 Reacties
één jaar geleden
Vooral doen waar jij je goed bij voelt.
Al moet ik zelf zeggen dat ik het ook als een verplichting voel zeker bij mijn schoonouders maar opvang is zo duur dus is het soms ook handig om ze naar de grootouders te brengen. Natuurlijk als je vanaf nu zelf thuis bent op woensdag zou ik je kindje zeker bij je houden ipv naar de oma’s te brengen.
één jaar geleden
Wij kunnen niet rekenen op (schoon)ouders. Maar los daarvan zou ik gaan voor de keuze waar jij je het best bij voelt.
Er gaan altijd wel momenten zijn dat de kids eens gaan, dat moet daarom toch niet vast om de 2weken zijn.
één jaar geleden
Wij zullen ook geen vaste dagen bij grootouders nemen. 3,5 dagen crèche en 1,5 dag bij mij.
De ouders van mijn vriend gaan tegen dan al 3 kleinkinderen hebben en mijn mama gaf zelf al aan dat ze geen vaste dag wil. Gelukkig maar want ik denk dat wij ook veel discussie zouden hebben over gewoontes.
één jaar geleden
Mijn moeder woont helaas 500 km verder, dus kan niet zomaar komen oppassen. Wel heeft ze gezegd dat ze wel eens een weekje wil komen, dus dat zou wel fijn zijn.
Mijn schoonmoeder heeft al gezegd dat ze niet wil oppassen, dat was het eerste wat ze zei toen we vertelden dat we in verwachting zijn 🙄
Schoonvader wil denk ik wel graag oppassen, maar hij en zijn vrouw werken allebei nog fulltime dus het zal niet heel regelmatig gebeuren.