9 Reacties

10 maanden geleden

Kan je idd weken mee rondlopen zonder dat je het weet 馃槉. Je mort maar denken al het voorbereidend werk dat gebeurd is zonder last kan je alleen maar de vruchten van plukken als je eenmaal in arbeid bent. Veel succes met je bevalling 馃崁

10 maanden geleden

Helaas heb ik daar ook weken mee rondgelopen. Profiteer ervan dat het geen pijn doet ! Kan goed zijn dat je eerste wee毛n ook helemaal niet zoveel zeer gaan doen of heel veel pijn alles kan haha

10 maanden geleden

Ik had vanaf 36 weken ook al opening, wel maar 1 cm. Het is daarbij gebleven tot ik effectief beviel. Ben bevallen op 40 weken en 5 dagen

10 maanden geleden

Reactie op Mama_anoniem

Ik had vanaf 36 weken ook al opening, wel maar 1 cm. Het is daarbij gebleve ...
Controleren ze dat specifiek of word dat gezien op een echo? Of vragen jullie dat om eens te kijken? Bij mij word er nooit iets over gezegt

10 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Controleren ze dat specifiek of word dat gezien op een echo? Of vragen jull ...
Mijn gynaecologe voelde vanaf dan gewoon altijd even. Ik heb dat nooit gevraagd eigenlijk

10 maanden geleden

Ik ben nu 37wk, en deze donderdag gaat de dokter ook even controleren of er een ontsluiting is. Allen weet ik niet hoe?

10 maanden geleden

Reactie op faartje96

Ik ben nu 37wk, en deze donderdag gaat de dokter ook even controleren of er ...
Ze toucheren echt even wanneer ze dat checken. Dus hij/zij brengt 2 vingers in in je vagina en maakt een ronddraaiende beweging. Niet super aangenaam, maar ook niet vreselijk, is een beetje hoe ik het ondervonden heb. https://www.24baby.nl/geboorte/de-bevalling/toucheren/

10 maanden geleden

Hier 4cm en tot 40 weken gelopen idd het betekend helemaal niks

10 maanden geleden

Ik heb ook gehoord dat sommige vrouwen daar niets van merken. Alles ok momenteel bij jou?