7 Reacties

6 maanden geleden

Ons zoontje heeft dit ook dus ik volg even mee…

6 maanden geleden

Onze dochter doet dit ook! Niet bij elke fles en niet gedurende de volledige fles. Dat maakt het zo moeilijk om te weten wat het is...

6 maanden geleden

Wanneer mijn zoon onrustig is tijdens het voeden (borstvoeding), ligt dit vaak aan krampjes. Hij wilt dan wel eten omdat hij honger heeft, maar dat lukt dan niet door de pijn. Ik probeer die pijn dan wat te verlichten door wat rond te wandelen of aan de hand van een warmtekussen. Wanneer hij wat gekalmeerd is, probeer ik hem terug aan te leggen en dan lukt het meestal wel.

6 maanden geleden

Ja ons zoontje ook met sommige momenten. Soms kan het zijn te laat gezien dat hij honger heeft en hij wordt lastig dat het niet vlug genoeg gaat. Nu heeft hij ook zo een aantal dagen terug gehad en toen wist ik het ook niet. Ik dacht mss doordat er weer zo een spurt was. Nu zijn we overgeschakeld op een speen met hoger nr.

6 maanden geleden

Wij hebben dit ook sinds enkele dagen.. drinkt voor de helft mooi en daarna van links naar rechts met het hoofd, nie stil zitten.. maar tegelijk beginnen huilen dat hij de fles terug wilt. 😮‍💨 en dat huilen zorgt dan er dan terug voor dat de melk terug komt door zich kwaad te maken.. Is dit iets typisch en tijdelijk bij 3 maand ? Of een sprong waar ze die moeite door hebben 😵‍💫.. Tips zijn welkom. Veel succes 🥰

6 maanden geleden

Ah weet je waar ik aan dacht! Wij zijn een speen nr 3 gaan gebruiken. Het ging niet vlug genoeg meer en deed lang over een fles. Nu is het beter.

5 maanden geleden

Als het hier voorvalt, is het ook door krampen. Ze wil dan eten, maar door het eten, komt de spijsvertering op gang. Door de pijn lukt het eten idd ni goed, ondanks de honger. Geen echte tips, heb heel veel geduld tijdens zo'n flessen, maar niet altijd makkelijk