Hi iedereen !
Vorige week maandag 18/12 moest ik langs voor de 3e trimester echo bij 30 weken.
Alles ging goed tot ik wat duizelig werd en volledig wegdraaide omdat ik te lang op mijn rug lag en dit mijn zuurstoftoevoer verhinderde. De gynaecoloog zei dat ik
Meteen op mijn linkerzijde moest gaan liggen en na een paar minuutjes ging het al veel beter. Nu .. op dit moment nam ze beelden van de hersenen van ons baby’tje en riep ze de professor erbij omdat er in 1 van de 2 hersenkamers een ‘sponje’ groter was dan in de andere. Dit zou voor de vocht absorptie zorgen maar meer werd me ook niet toegelicht.
Ik ben al een week wachtende op het schriftelijk verslag via mijn online medisch dossier maar nog steeds niets ontvangen. Terwijl het echografisch beeldmateriaal er 20 min na consultatie op stonden .. Volgende week 2/01 moet ik terug voor een bijkomende echografie op een andere afdeling in het zkh die zich vnl bezighouden met de ontwikkeling van het zenuwstelsel.
Doordat ik nog wat dizzy was van het flauwvallen heb ik niet goed kunnen doorvragen en is de wachttijd tot volgende week nog lang 😔.
Hebben jullie hier al van gehoord en enig idee wat dit zou kunnen betekenen?
Veel liefs
Sarah
Geen idee wat dat kan betekenen... Kan me voorstellen dat een week wachten op meer info voelt als een eeuwigheid. Hopelijk krijgen jullie snel geruststellend nieuws ❤️