18 Reacties

10 maanden geleden

Ik ben ook ongeduldig 🙃! Elk pijntje/ dingetje dat anders is, denk ik zou dit het begin zijn? Continue alert, wat maakt dat het misschien mentaal extra lang duurt 😬😅

10 maanden geleden

Morgen 39weken ongeduldig is maar een klein woord🙈😂

10 maanden geleden

hier ook bijna 39 weken en ik kan ook niet wachten, heb een dubbel gevoel ergens wil ik dat het natuurlijk begint zo dat ik allemaal weet hoe het gaat stap per stap maar ergens wil ik haar ook in me armen hebben, ik probeer me gedachten te verzetten door me bezig te houden want anders duurt elke minuut als een uur, maar nu ik meer en meer last krijg en minder gedaan krijg duren te dagen toch te lang naar mijn goesting, ik ben het zwanger zijn niet beu maar het wachten wel als je me begrijpt, ik wil men kleintje gewoon vasthouden ☺️

10 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

hier ook bijna 39 weken en ik kan ook niet wachten, heb een dubbel gevoel e ...
Ja dat begrijp ik heel goed. Heb je al last van voorweeën of iets anders?

10 maanden geleden

Hihi woops, ik morgen 39 weken en hoop heel erg dat we er nog een weekje bij doen 🙈

10 maanden geleden

Hier ook 38 weken en ongeduldig is een understatement. Nog geen enkel gevoel of teken dat het eraan zit te komen, dus vrees dat het nog enkele weken wachten is 🙈

10 maanden geleden

Reactie op Chelchris

ik heb vooral al een paar dagen lichte menstruatie krampen bij mijn rug, en meerdere keer harde buiken op een dag al moet ik zeggen dat die niet echt pijn doen, maar ik voel het wel, de baby ligt heel laag waardoor ik amper nog vooruit geraak😅

10 maanden geleden

Reactie op Chelchris

+ ik voel ook elke dag meer en meer druk op mijn onderbuik dus ik denk dat dat mijn voorweeën zijn want dat kan wel “pijnlijk” zijn maar voor de rest van begin tot einde een top zwangerschap gehad 😊 en jij?

10 maanden geleden

Hier toch wel soms nu 37 weken en nog 2 weken en ik moet binnen voor inleiding maar hoop stiekem dat het nog zelf komt voor ik binnen moet 😁

10 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

+ ik voel ook elke dag meer en meer druk op mijn onderbuik dus ik denk dat ...
Druk voel ik wel naar onder toe. Voor de rest geen harde buiken of niets zo ver ik weet 🙈 heb ook echt een top zwangerschap!! Hopelijk wordt het ook zo voor de bevalling haha 🙈

10 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Druk voel ik wel naar onder toe. Voor de rest geen harde buiken of niets zo ...
Hier hetzelfde! Echt een goede zwangerschap gehad en weinig klachten. Af en toe wat druk, wat krampachtige steken maar niks dat pijn doet, gewoon een beetje oncomfortabel. Ik was ook tot week 36 nog heel actief, maar dat is nu wel lastiger. Ik ging net even op de fiets naar de stad (is 10 minuten fietsen) en dat gaat nu toch ook wel een stuk lastiger 😅

9 maanden geleden

39weken en 3dagen en pff hij mag nu echt wel gaan komen 😅

9 maanden geleden

Hier volgende donderdag inleiding aftellen is begonnen

9 maanden geleden

Hier begint het aftellen toch ook echt wel 😅. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en ze is nog niet ingedaald en heb ook nog geen ontsluiting, dus het kan wel nog even duren denk ik. 38 weken vandaag 😄

9 maanden geleden

Reactie op Martsje

Hier begint het aftellen toch ook echt wel 😅. Gisteren bij de gynaecoloog ...
Ik snap je helemaal. Gisteren (39weken) bij de vroedvrouw in het ziekenhuis en ook nog niet ingedaald, een vingertop opening (niks dus). Heb mijn hoofd nu niet meer op snel bevallen staan maar vooral op langer dan 40 weken 🙈 de laatste loodjes zijn echt het zwaarst 🙈

9 maanden geleden

Ik had bij m'n vorige zwangerschap vanaf week 37 ofzo een cm ontsluiting en vanaf week 36 was ons zoontje al ingedaald. Hij koos er toch voor te blijven zitten tot 40+5 weken. Kan dus altijd alle kanten nog uit, denk ik..

9 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Ik snap je helemaal. Gisteren (39weken) bij de vroedvrouw in het ziekenhuis ...
Haha ik snap je volledig! We zitten beetje in hetzelfde schuitje, alleen dat jij nog een weekje verder bent!

9 maanden geleden

Idem hier. 38+4 en nog 0,0 voortekenen dat het eraan zit te komen. Geen indaling, geen harde buiken, niks… Door mijn zwangerschapsdiabetes en hoge bloeddruk wil mijn gynaecoloog me niet over tijd laten gaan dus binnen 10 dagen inleiding als ze niet vanzelf komt…