9 Reacties

één jaar geleden

Hallo, het kan idd een oefenwee zijn, het begint in het 3 de trimister welke week precies is verschillend bij iedereen maar idd het kan, Ik denk dat je je geen zorgen moet maken enkel als je het om de 2 minuten krijgt met pauze er tussen want dan zijn het geen oefenweeën meer, ik ben 30+1w en heb dit nog niet echt gehad wel rugpijn en heel veel last van bekkenpijn vooral aan de bodem, mij werd gezegt dat die zich aan het zetten zijn om voor te bereiden voor de bevalling, opstaan doet pijn en mijn benen omhoog tillen of openen ook, als ik langer rechsta voel ik het ook heel erg. Het komt dichterbij nu allemaal dus we kunnen vanalles voelen 😅😊

één jaar geleden

Bij mijn eerste heb ik een heel pijnlijke indalingswee gehad

één jaar geleden

Reactie op Ann9014

Bij mijn eerste heb ik een heel pijnlijke indalingswee gehad
Oh is dat dan nog iets anders? Hoe weet je het verschil? Ik had gisteren een pret echo en hij zit al juist maar ze sprak niet van ingedaald zijn.

één jaar geleden

Reactie op MorganeM.

Oh is dat dan nog iets anders? Hoe weet je het verschil? Ik had gisteren ee ...
Ja ik had ook een dag zoveel rugpijn en buikpijn... wat zou idd het verschil zijn?

één jaar geleden

Reactie op MorganeM.

Oh is dat dan nog iets anders? Hoe weet je het verschil? Ik had gisteren ee ...
Ik kon nadien beter ademen haha indaling gebeurt een keer bij sommige heel vroeg bij sommige voor de bevalling pas

één jaar geleden

Reactie op Ann9014

Ik kon nadien beter ademen haha indaling gebeurt een keer bij sommige heel ...
Ik gok omdat dat is dat jouw baby terug laag zit en longen krijgen beetje plaats ;-)

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ik gok omdat dat is dat jouw baby terug laag zit en longen krijgen beetje p ...
Neen dat was toen een indalingswee was vorige zwangerschap nagevraagd en was duidelijk te zien op echo enz

één jaar geleden

Reactie op Ann9014

Neen dat was toen een indalingswee was vorige zwangerschap nagevraagd en wa ...
Ow!