Hoi iedereen,
Ik ben overmorgen 30 weken en werd zaterdagnacht wakker van enorme krampen in mijn onderbuik dat gepaard ging met pijn aan de rug. Ik kreeg het opeens super warm en kon alleen maar mijn zwangerschapskussen stevig vastnamen en het uitzweten.
Aangezien het mijn eerste is, kon ik dat niet echt thuis brengen dus vermoed ik dat het een oefenwee was. Zou dit kunnen? Is dit normaal rond 30 weken? Hoe voelt een oefenwee en wanneer moet ik me zorgen maken? Ik maakte me toen echt zorgen daarom dat ik het hier eens vraag,
Hallo, het kan idd een oefenwee zijn, het begint in het 3 de trimister welke week precies is verschillend bij iedereen maar idd het kan, Ik denk dat je je geen zorgen moet maken enkel als je het om de 2 minuten krijgt met pauze er tussen want dan zijn het geen oefenweeën meer, ik ben 30+1w en heb dit nog niet echt gehad wel rugpijn en heel veel last van bekkenpijn vooral aan de bodem, mij werd gezegt dat die zich aan het zetten zijn om voor te bereiden voor de bevalling, opstaan doet pijn en mijn benen omhoog tillen of openen ook, als ik langer rechsta voel ik het ook heel erg. Het komt dichterbij nu allemaal dus we kunnen vanalles voelen 😅😊