Hoi, mijn zoontje Julien is nu 4 weken. Na even zoeken voor de juiste voeding vanwege zijn reflux en krampen zijn de nu op novalac Ar digest+ gezet door de kinderarts en daar doet hij het voorlopig het beste mee.
Enkel vanwege dat dit zo een dikke melk is kan je deze niet echt oplossen met water op kamertemperatuur.
Op de verpakking staat eerst oplossen met water op kamertemperatuur, schudden, vervolgens opwarmen en nadien nog eens schudden. Dan is de poeder ook pas volledig opgelost. Voorzien zie je nog mini brokjes zitten en witte spikkels in de melk.
Mijn vraag dus heeft iemand ervaring met wat je moet doen als je onderweg bent en de melk niet warm kan geven. Hoe los je de melk dan op zonder klontertjes te hebben?
Hier gebruiken we Novalac Allernova AR antikoemelk. Best wel prijzig maar voorlopig is ze er goed mee… Ik vraag me af of we flesje die gemaakt is maar waar ze niet wou van drinken, mogen in de frigo zetten en opnieuw opwarmen?
Hallo, ons dochtertje drinkt hetzelfde melk en wij nemen altijd warm water mee in een thermos en een flesje water. Zo mengen tot het gewenste temperatuur