Sinds 1 week merk ik dat mijn kindje alleen nog maar smiddags wil slapen 7 janauri wordt ze 11 maanden. Dan slaapt ze wel mooi 2 uur a 3 uur en snachts slaapt ze meestal tussen De 10 a 12u zijn hier nog mama's die dit al aan de hand hebben. Vind het zelf niet erg maar vind het nog al snel.
Ik vrees dat het bij ons er ook aankomt behalve die nachten daar kan ik all ...
Ja tis omdat de nachten super gaan dat ik het ook niet erg vind hoor. 😊 wand een energie dat ze soms heeft en tis niet dat ze Dan weent in bed smorgens bij haar dutje maar ze speelt alleen maar en zit recht op maar niks slapen dus ja heb het ook opgegeven😅 zolang ze smiddags goed slaapt heb ik zoiets laat ze maar op. Maar Dan leg ik ze in bed en Dan is ze ook direct vertrokken
Ja tis omdat de nachten super gaan dat ik het ook niet erg vind hoor. 😊 wa ...
Wisselen? 😂😂 Axelle slaapt smiddags ook goed maar nadien moet ik ze aan de borst leggen voor te slapen en snachts om de 2/3 uur wakker voor te drinken 🫠 nu ligt de kleine misfit ook wat te spelen 😂
Hier ook zo eentje! Al is dat ritme nu door de feestdagen en autoritten wel even verstoord 🙈 ik hoop dat ze snel weer in haar eigen ritme zit en genoeg heeft met 1 lange middagdut
Hier eentje van 10maanden die heel weinig slaap nodig heeft 🤷♀️. In de nacht slaapt die mooi 9uurtjes, maar in de dag doet die amper een dut vele dagen maar 10min op een dag.