10 Reacties

2 maanden geleden

Ik vrees dat het bij ons er ook aankomt behalve die nachten daar kan ik alleen van dromen haha

2 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Ik vrees dat het bij ons er ook aankomt behalve die nachten daar kan ik all ...
Ja tis omdat de nachten super gaan dat ik het ook niet erg vind hoor. 😊 wand een energie dat ze soms heeft en tis niet dat ze Dan weent in bed smorgens bij haar dutje maar ze speelt alleen maar en zit recht op maar niks slapen dus ja heb het ook opgegeven😅 zolang ze smiddags goed slaapt heb ik zoiets laat ze maar op. Maar Dan leg ik ze in bed en Dan is ze ook direct vertrokken

2 maanden geleden

Reactie op anoes90

Ja tis omdat de nachten super gaan dat ik het ook niet erg vind hoor. 😊 wa ...
Wisselen? 😂😂 Axelle slaapt smiddags ook goed maar nadien moet ik ze aan de borst leggen voor te slapen en snachts om de 2/3 uur wakker voor te drinken 🫠 nu ligt de kleine misfit ook wat te spelen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Wisselen? 😂😂 Axelle slaapt smiddags ook goed maar nadien moet ik ze aan d ...
Haha nee bedankt😅 heb ook een oudere dochter en die was ook een ramp snachts dus heb mijn portie al gehad dus ben blij nu met een rustig baby 🙈

2 maanden geleden

Reactie op anoes90

Haha nee bedankt😅 heb ook een oudere dochter en die was ook een ramp snach ...
Ja die oudste heeft ons erin geluist alsof we het nog eens zo goed gingen doen haha

2 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Ja die oudste heeft ons erin geluist alsof we het nog eens zo goed gingen d ...
Haha 😅🤣🤣

2 maanden geleden

Hier ook al enkele dagen dat ons dochtertje maar 1 dutje doet. Bij 2 dutjes en pogingen wenen en krijsen omdat ze niet wil slapen. ☺️

2 maanden geleden

Reactie op HappyBaby95

Hier ook al enkele dagen dat ons dochtertje maar 1 dutje doet. Bij 2 dutjes ...
Ja hier weent ze gelukkig niet maar wel spelen en brabbelen als ik ze een ochtend dutje wil laten doen dus heb het opgegeven 😅

2 maanden geleden

Hier ook zo eentje! Al is dat ritme nu door de feestdagen en autoritten wel even verstoord 🙈 ik hoop dat ze snel weer in haar eigen ritme zit en genoeg heeft met 1 lange middagdut

2 maanden geleden

Hier eentje van 10maanden die heel weinig slaap nodig heeft 🤷‍♀️. In de nacht slaapt die mooi 9uurtjes, maar in de dag doet die amper een dut vele dagen maar 10min op een dag.