176 Reacties
één jaar geleden
Reactie op XAshX
Lijkt me dan een voordeel als er daar weinig mensen een test laten afnemen? ...
Denk dat er op dit forum gewoon weinig zijn 🤭 Die dag waren er veel volgens de vrouw van de afname. Maar ze rapporteren twee keer per week of zo.
één jaar geleden
Reactie op anoukdejonge1993
Ik ga morgen in AZ Sint Lucas, ben benieuwd of dat dan ook lang duurt..
Ik las toevallig deze ochtend op een online formulier van Sint Lucas gisteren dat ze mikken op 4 dagen daar, komt dus goed! 🍀
één jaar geleden
Reactie op Anoniemommy
🤞🤞🤞 bij jou al iets binnen?
Nee 😭 bij jou?????
één jaar geleden
Ik had mijn nipt test na 6 dagen al binnen gekregen via mail met het geslacht en alles er bij
één jaar geleden
Ik heb ze vandaag ontvangen!!! Om 16:30.
🩷🙌🏽 alles goed 🙏🏼
Succes aan de wachtende, het kan nietmeer lang duren!!
één jaar geleden
Reactie op lisakuijpers
Ik heb ze vandaag ontvangen!!! Om 16:30.
🩷🙌🏽 alles goed 🙏🏼
Succes aan ...
Op cozo of in de mail? Ik heb vandaag gebeld en ze zei dat het niet op cozo zou komen te staan 🤷♀️
één jaar geleden
Reactie op XAshX
Amai, daar kan ik alleen maar jaloers op zijn😄 welk ziekenhuis ben jij gew ...
Ik ben in Az Rivierenland geweest in Bornem, ze stuurden mijn bloed zegmaar door naar een ander ziekenhuis en had die dan binnen 6 dagen. Maar kon 2 weken duren werd me vertelt
één jaar geleden
Reactie op Anoniemommy
Op cozo of in de mail? Ik heb vandaag gebeld en ze zei dat het niet op cozo ...
Nee indd niks op cozo te zien!
Het stond op my nexuzhealth en heb dat gekoppeld met mijn email, dus ik kreeg twee mailtjes met ‘nieuwe berichten in Mynexuzhealth’
één jaar geleden
Even voor de lotgenoten die nog in spanning afwachten: ik had mijn bloedafname vorige week woensdag(ochtend). Donderdagnamiddag kreeg ik in mynexuz een informatiebrief van UZ Leuven over de NIPT. Vandaag (vrijdag) om 16.28 uur zat de uitslag in mynexuz. Alles was prima! Succes nog aan de wachtenden!