176 Reacties
één jaar geleden
Reactie op lisakuijpers
Vraagje,
Ik heb volgens mij niet expliciet tegen de gynaecoloog gezegd dat ...
Idd standaard met geslacht, in België. Bij mij was het de eerste keer géén apart document, trouwens
één jaar geleden
Reactie op faartje96
Ik kom ook uit België … wel vreemd dat ze het niet apart hebben gedaan. Wan ...
Ja, idd.. Bij mij was er een document met de gewone bloedwaarden, zoals ijzer en vitamine D enzo. En dan een tweede documenten met de 3 chromosomen die ze controleren en daaronder het geslacht. Gelukkig wilden we het wel weten en maakte het ni zoveel uit. Ook nu willen we het weten, normaal zelfde labo, dus allicht ook weer samen..
één jaar geleden
Reactie op faartje96
Ik kom ook uit België … wel vreemd dat ze het niet apart hebben gedaan. Wan ...
Ik hoorde ook dat het soms op 1 document staat. Verschilt echt per labo.
Als ik al merkte dat het per ziekenhuis de werkwijze verschilt wat ze precies testen (genoomwijd of specifiek). Er is weinig uniformiteit!
één jaar geleden
Iemand zijn test bij UZA gehad, hoelang heeft het geduurd eer de resultaten op Cozo stonden?
één jaar geleden
Had donderdag m'n nipt. M'n gewone bloedwaarden zijn al binnen. En ik weet dat daar minstens een aantal dagen tussen zitten, maar toch check ik elk uur mijn CoZo 😅
één jaar geleden
Reactie op Laura G
Ik heb maandag mijn nipt test laten afnemen, dus hoop echt wel tegen maanda ...
Spannend! Laat iets weten dan heb ik een idee van hoelang het wachten is. Succes!!
één jaar geleden
Iemand ook nipt gedaan in AZ Maria Middelares in Gent toevallig? 🙏🏼
Ik ging afgelopen maandag dus hoop in de loop van deze week resultaten te ontvangen (hopelijk geen vertraging met de feestdag).
één jaar geleden
Reactie op Laura G
Dankjewel! Ik hoop morgen de resultaten te hebben! 🤞🏼 jij ook veel succes ...
Ik deed m ook maandag dus hoop ook morgen 🙏🏼🙏🏼🙏🏼