176 Reacties

één jaar geleden

Ik zag dat iemand de nipt op 11w4d liet uitvoeren. Zijn er nog dames voor 12 weken? Mijn gyneacoloog (alsook online) zegt dat het niet voor 12W mag ivm terugbetaling… Bij mijn zoon 5j geleden mocht je op 11weken bloedonderzoek doen en mocht je op 12w exact naar de gyneacoloog bellen voor je resultaten…

één jaar geleden

Reactie op faartje96

Ik heb mijn nipttest de 26ste juli gedaan en nog altijd aan het wachten
Heb jij ondertussen je resultaat al? Ik heb 31/7 laten bloed prikken en wacht nog op resultaat

één jaar geleden

Ja net mijn resultaten ontvangen 😄 vorige week woensdag bloed laten nemen en daarnet resultaat. Evenlang als bij onze 1e zwangerschap moeten wachten. Alles in orde en terug een meisje 😄 mijn man zal in de minderheid zijn 😅

één jaar geleden

Reactie op Mamavanezra

Ik zag dat iemand de nipt op 11w4d liet uitvoeren. Zijn er nog dames voor 1 ...
Hier 11weken 5 dagen ze heeft bij mij 12 weken gezet zonder iemand wist dan kreeg ik het terug betaald 👌

één jaar geleden

Reactie op Nesske

Ja net mijn resultaten ontvangen 😄 vorige week woensdag bloed laten nemen ...
Proficiat bij mij was eerst 2 meisje en dan jongen en nu weer een jongen 😅

één jaar geleden

Reactie op Nesske

Ja net mijn resultaten ontvangen 😄 vorige week woensdag bloed laten nemen ...
Oooh leuk! Proficiat! Ik nog niks gehad, alle hoop op morgen 🤪

één jaar geleden

Reactie op Mamavanezra

Ik zag dat iemand de nipt op 11w4d liet uitvoeren. Zijn er nog dames voor 1 ...
In België inderdaad geen terugbetaling voor 12 weken.

één jaar geleden

Reactie op bj20

Oooh leuk! Proficiat! Ik nog niks gehad, alle hoop op morgen 🤪
Ik ook nog niets… gynaecoloog had nochtans vandaag gezegd 🙈

één jaar geleden

Reactie op bj20

Ik nog eens gecheckt op Cozo, maar er staat nog niks op 🫣 ik word bijna ge ...
Bij mij van maandag en nog niets… Kan wel tot 14dagen duren: Maar gynaecoloog had gezegd ma of dinsdag dus begin wel wat te stressen

één jaar geleden

Ik had vandaag ook de resultaten! Alles was normaal en het is een jongen ☺️ Ik had al het gevoel dat het een jongen zou zijn, dus het is leuk dat mijn gevoel klopt. Het is dan ook direct alsof je je kindje al een beetje kent ❤️

één jaar geleden

Reactie op VeroniqueOnsia

Bij mij van maandag en nog niets… Kan wel tot 14dagen duren: Maar gynaecol ...
Bij mij ook van de 31e en nog geen nieuws. Zot spannend he.

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ik had vandaag ook de resultaten! Alles was normaal en het is een jongen ☺️ ...
Proficiat! Ik denk al van dag 1 dat het een meisje zal zijn, bij m’n vorige zwangerschap was ik juist, ben nu eens benieuwd. Wanneer had jij je test?

één jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Bij mij ook van de 31e en nog geen nieuws. Zot spannend he.
Amai nog niet 🙈

één jaar geleden

Reactie op bj20

Proficiat! Ik denk al van dag 1 dat het een meisje zal zijn, bij m’n vorige ...
Vorige week dinsdag! Dus een week later de resultaten.

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Vorige week dinsdag! Dus een week later de resultaten.
Dat zou bij mij dan morgen zijn! Ik slaap er bijna niet meer van, hopelijk snel want ik kan de spanning bijna niet meer aan 😂

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ik had vandaag ook de resultaten! Alles was normaal en het is een jongen ☺️ ...
Hier het zelfde vanaf dag één had ik het gevoel dat ik een jongetje heb. Iedereen dacht een meisje maar ik bleef bij mijn gevoel dat het een jongen is. Bij 12wk echo zag de dokter het geslacht al en heeft hij het ons vertelt en het klopt ook met de nipt test 🥹🙊💙

één jaar geleden

Reactie op faartje96

Hier het zelfde vanaf dag één had ik het gevoel dat ik een jongetje heb. I ...
Ik had dit ook vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was zij ik een jongen was het zelfde gevoel bij me laatste zoontje me moeder leg zo kaarten voor de toekomst en bleef zeggen meisje en andere mensen ook maar ik bleef bij me punt mijn laaste echo was op 11weken 5 dagen en ik zag duidelijk een jongen en nu mijn nipt test bevestigd dat ook ☺️

één jaar geleden

Resultaat vandaag gekregen na 6 dagen, alles in orde en een meisje, mijn gevoel klopte 🤍

één jaar geleden

Vandaag (na 9dagen) uitslag gekregen: een jongen 🐣😊

één jaar geleden

Vraagje, Ik heb volgens mij niet expliciet tegen de gynaecoloog gezegd dat ik het geslacht wilde weten met de Nipt. Moest dat specifiek zijn aangeduid? Of krijg je altijd/standaar je Nipt uitslagen + geslacht? Liefsxx