176 Reacties
één jaar geleden
Reactie op lolla
1 augustus mijn nipt test gedaan mogen we wiekend bij tellen of echt weer v ...
Hangt er vanaf. Als het staal voor het weekend in de machine is gegaan, dan tellen die dagen gewoon mee. Als dat niet meer gelukt is, moet je vanaf na het weekend rekenen
één jaar geleden
Reactie op touss
Ik had de nipt op een donderdag laten afnemen en had op dinsdagochtend al h ...
Ik had dat ook bij m'n eerste. Donderdag late namiddag en dinsdagochtend in mijn CoZo. Ik hoop nu even snel 🤞
één jaar geleden
Reactie op lolla
Ik zoek cozo op maar kan alleen dokter raadplegen met die app mss iemand di ...
Misschien dat je wel best eerst een keer inlogt via https://www.cozo.be/patient. Via itsme of een eid-reader
één jaar geleden
Reactie op lolla
Ja tis gelukt maar kan me bloeduitslag al zien behalve geslachten is dit no ...
Had ik ook! Eén met m'n bloeduitslag en één met de tests naar afwijkingen + geslacht. Had dat laatste idd ook pas een dag later
één jaar geleden
Hebben jullie een gerichte (iets kleinere) of genoomwijde (alle chromosomen) laten doen?
Ik liet vandaag een genoomwijde doen. Ik had de twee wat verward maar nu toch blij met m’n keuze denk ik.
één jaar geleden
Reactie op lolla
Het is een jongen 🙈🙈 na 2 meisje en een jongen krijgen wij nu nog een jon ...
Dikke proficiat! 🤩
één jaar geleden
Reactie op XAshX
Kan je dat kiezen? Ik heb woensdag de bloedafname voor de nipt..
In mijn ziekenhuis in België toch wel.
Je moet het eens opzoeken naar pro’s en cons. Beter goed inlichten want is toch geen gemakkelijke keuze vind ik.
Hoop dat ik de juiste gemaakt heb 🤞🏻
één jaar geleden
Even update na research en gesprek met vrienden: sommige ziekenhuis doen standaard een genoomwijde check. Dus jullie zullen zien! Sorry voor de verwarring 🤭
één jaar geleden
Reactie op luna0201
Ik moet 14 augustus voor de nip test. Mijn gyneacoloog zei dat we het gesla ...
Ik ook op 14 aug :-)
één jaar geleden
Reactie op bj20
Ik nog eens gecheckt op Cozo, maar er staat nog niks op 🫣 ik word bijna ge ...
Mss is het niet voor wiekend in de machientje geweest dan je echt langer moeten wachten of kan er tegen vanavond opstaan ik was vorige week geweest dinsdag en gisteren op cozo gehad en via mail