176 Reacties

één jaar geleden

Reactie op lolla

1 augustus mijn nipt test gedaan mogen we wiekend bij tellen of echt weer v ...
Hangt er vanaf. Als het staal voor het weekend in de machine is gegaan, dan tellen die dagen gewoon mee. Als dat niet meer gelukt is, moet je vanaf na het weekend rekenen

één jaar geleden

Ik had de nipt op een donderdag laten afnemen en had op dinsdagochtend al het resultaat (die vrijdag was zelfs een feestdag)

één jaar geleden

Reactie op touss

Ik had de nipt op een donderdag laten afnemen en had op dinsdagochtend al h ...
Ik had dat ook bij m'n eerste. Donderdag late namiddag en dinsdagochtend in mijn CoZo. Ik hoop nu even snel 🤞

één jaar geleden

Ik zoek cozo op maar kan alleen dokter raadplegen met die app mss iemand die foto kan sturen welke app het is

één jaar geleden

Reactie op lolla

Ik zoek cozo op maar kan alleen dokter raadplegen met die app mss iemand di ...
Misschien dat je wel best eerst een keer inlogt via https://www.cozo.be/patient. Via itsme of een eid-reader

één jaar geleden

Reactie op Mama_anoniem

Misschien dat je wel best eerst een keer inlogt via https://www.cozo.be/pat ...
Ja tis gelukt maar kan me bloeduitslag al zien behalve geslachten is dit normaal alles zied ze perfect uit behalve dat ik niks kan zien van geslacht heel vreemd

één jaar geleden

Reactie op lolla

Ja tis gelukt maar kan me bloeduitslag al zien behalve geslachten is dit no ...
Had ik ook! Eén met m'n bloeduitslag en één met de tests naar afwijkingen + geslacht. Had dat laatste idd ook pas een dag later

één jaar geleden

Het is een jongen 🙈🙈 na 2 meisje en een jongen krijgen wij nu nog een jongen 😇

één jaar geleden

Hebben jullie een gerichte (iets kleinere) of genoomwijde (alle chromosomen) laten doen? Ik liet vandaag een genoomwijde doen. Ik had de twee wat verward maar nu toch blij met m’n keuze denk ik.

één jaar geleden

Reactie op heleen1994

Hebben jullie een gerichte (iets kleinere) of genoomwijde (alle chromosomen ...
Kan je dat kiezen? Ik heb woensdag de bloedafname voor de nipt..

één jaar geleden

Reactie op lolla

Het is een jongen 🙈🙈 na 2 meisje en een jongen krijgen wij nu nog een jon ...
Dikke proficiat! 🤩

één jaar geleden

Reactie op XAshX

Kan je dat kiezen? Ik heb woensdag de bloedafname voor de nipt..
In mijn ziekenhuis in België toch wel. Je moet het eens opzoeken naar pro’s en cons. Beter goed inlichten want is toch geen gemakkelijke keuze vind ik. Hoop dat ik de juiste gemaakt heb 🤞🏻

één jaar geleden

Ah ik wist ook niet dat dat kon! Ik dacht dat er later nog eens een bloedtest zou komen voor andere afwijkingen.

één jaar geleden

Even update na research en gesprek met vrienden: sommige ziekenhuis doen standaard een genoomwijde check. Dus jullie zullen zien! Sorry voor de verwarring 🤭

één jaar geleden

Reactie op luna0201

Ik moet 14 augustus voor de nip test. Mijn gyneacoloog zei dat we het gesla ...
Ik ook op 14 aug :-)

één jaar geleden

Ik nog eens gecheckt op Cozo, maar er staat nog niks op 🫣 ik word bijna gek, is geleden van donderdagmorgen 😬

één jaar geleden

Reactie op bj20

Ik nog eens gecheckt op Cozo, maar er staat nog niks op 🫣 ik word bijna ge ...
Mss is het niet voor wiekend in de machientje geweest dan je echt langer moeten wachten of kan er tegen vanavond opstaan ik was vorige week geweest dinsdag en gisteren op cozo gehad en via mail

één jaar geleden

Reactie op lolla

Mss is het niet voor wiekend in de machientje geweest dan je echt langer mo ...
Ja van mijn eerste stond het er ook pas tegen de avond op, heb toen 10 dagen moeten wachten maar er was toen een technische storing 😓😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op bj20

Ik nog eens gecheckt op Cozo, maar er staat nog niks op 🫣 ik word bijna ge ...
Ja nu ook wel ongeduldig aan het wachten 😆 is van woensdagmiddag van mij

één jaar geleden

Reactie op Nesske

Ja nu ook wel ongeduldig aan het wachten 😆 is van woensdagmiddag van mij
Succes ook!! 😅