176 Reacties
één jaar geleden
De gynaecoloog gaf aan 2 tal weken.
Bij mijn vorige kindje was het ook 2 weken.
één jaar geleden
Ik heb vandaag de nipt test gehad en het is op zich niks speciaals gewoon een bloedstaal. Ik had inderdaad ook wel wat zenuwen in de zin van oké stel dat de uitslag nu niet zo goed is wat dan? Maar afwachten.. het is wat het is. Ik moet er een week op wachten. :)
één jaar geleden
Het duurt inderdaad ongeveer 10 dagen. Bij ons eerste kindje stond de uitslag al in mijn CoZo na 3 werkdagen. Wij hadden geluk. Het geslacht is idd ook te zien via de nipt. Er staat dan 'mannelijk' of 'vrouwelijk'. Succes! 😃
één jaar geleden
Reactie op MorganeM.
Kunnen ze het geslacht op de echo al zien op 12w? Ik moet vrijdag gaan voor ...
Ja ze kunnen vanwege een soort streep aan de echo bij het kindje zegge wat ze denken dat het zal worden, als het plat ligt een meisje en recht een jongen. Natuurlijk niet met 100% zekerheid daarvoor is de niptest dan wel met 100% zekerheid.
één jaar geleden
Reactie op MorganeM.
Kunnen ze het geslacht op de echo al zien op 12w? Ik moet vrijdag gaan voor ...
Ik heb gisteren echo gehad op 12w4d en ze zeggen het geslacht niet omdat het te onduidelijk is en om misverstanden te voorkomen. Ik heb 5 werkdagen op de uitslag van mijn nipt test moeten wachten. Gisteren avond heb ik via mail de uitslag gekregen en er is ook een apart document waar het geslacht heel duidelijk vermeld staat. :) succes!
één jaar geleden
Reactie op EDK1987
Hier 3 augustus nipt test en plots volgende angst erbij: wat als er iets mi ...
Hallo ik heb 3aug ook de nip test ik ben vandaag precies 11 weke ver ik heb geen kwaaltjes meer en ook nog geen buikje ik maak mij òok wat zorgen dit is normaal zeggen de meeste toekomstige mama's
één jaar geleden
Reactie op lieslotje00
Hallo ik heb 3aug ook de nip test ik ben vandaag precies 11 weke ver ik heb ...
Sowiezo dalen de zwangerschapskwaaltjes vanaf 11/12 weken, en als het je eerste kindje is zal je waarschijnlijk pas een buikje hebben bij 20 weken. Toen ik 11 weken was was het ook even gedaan met de kwaaltjes. 1 week later en heb terug last van paar dingen maar alles is gelukkig in orde.
één jaar geleden
Reactie op lieslotje00
Hallo ik heb 3aug ook de nip test ik ben vandaag precies 11 weke ver ik heb ...
Die kwaaltjes komen en gaan en dat komt door de HCG hormoon in ons lichaam die gaat eerst even dalen dan terug stijgen en dan zal het normaal overgaan. Ja dat is niet zo erg dat je nog geen buikje heb je nergens om druk over te maken komt allemaal goed. Sommige hebben zelfs negen maanden lang geen buikje 😳
één jaar geleden
Hey allemaal
Ik kom juist van de gyneacoloog en ziekenhuis voor de nipt test. En de dokter zag het geslacht al en wij ook 🙊 , dokter zegt zelf hangt af hoe de kleine ligt en ons kleintje lag goed en wij zagen het geslacht. Zo dus hierbij bij 12wk kan je het geslacht weten
één jaar geleden
Ik heb op 7 augustus mijn NIPT. Ik tel echt de dagen af…
Dit is in België. Moesten jullie op voorhand een lijst met gewenste gegevens doorgeven of was dit op de moment zelf?
In België zou het tot 10 werkdagen kunnen duren. Maar ik denk dat je het via CoZo wel vroeger weet.