17 Reacties

één jaar geleden

Volg! Wij hebben tweedehands (wel van vrienden) een co-sleeper, reisbedje, wieg, babykleertjes, draagzak, Isofix en autostoel. Ik denk dat ik ook nog reserve slaapzakken ga zoeken op Vinted.

één jaar geleden

Reactie op 1994bv

Volg! Wij hebben tweedehands (wel van vrienden) een co-sleeper, reisbedje, ...
Slim gedaan precies😊

één jaar geleden

Ik heb ook veel via Vinted gekocht, maar dan specifiek gezocht op “nieuw met prijskaartje”. Scheelt vaak veel qua prijs terwijl dit nog niet is gebruikt/gedragen.

één jaar geleden

Reactie op XAshX

Ik heb ook veel via Vinted gekocht, maar dan specifiek gezocht op “nieuw me ...
Zelf nog nooit via vinted gewerkt, handig?

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Zelf nog nooit via vinted gewerkt, handig?
Ja, vind dat wel. Het geld wordt ook pas aan de verkoper betaald als je het pakketje hebt ontvangen en hebt aangegeven dat alles oké is. Verzending via Homerr of Mondial Relay duurt wel iets langer, maar kost dan ook maar €2,5-€3. Wel opletten, want bij de verkoopprijs komen er nog verzendkosten en een koperbeschermingsvergoeding. Er staat wel telkens aangegeven hoeveel dit is. 😊

één jaar geleden

Ik heb geen geduld voor Vinted 😅 ik kan er echt nooit iets op vinden en vind het ook heel onoverzichtelijk, maar dat zal wel aan mij liggen haha. Wij hebben tweedehands: kinderwagen van Stokke + voetenzak en koeka, co-sleeper + aerosleep matras ed, box met mobiel, maxicosi, verschoningstafel, luieremmer, veel kleding (met name rompers), speelmat en speelgoed, wipstoel, zo'n bumbo stoel, cheeky wipes, een stoomkoker. En we hebben ook al een goed matras voor een kinderbedje, het bedje zelf nog niet. Ik denk dat ik voor dit alles zo'n 450 euro heb betaald. Wat ik ook nog tweedehands ga zoeken is een goede eetstoel, maar dat heeft geen haast. En eventueel een badje, maar dat is nieuw ook niet zo duur. Nieuw wil ik kopen: babyfoon, draagzak, flessen, kolf, voedingskussen, babynestje, beddengoed en dekens, en nog meer kleding

één jaar geleden

Hier vooral 2ehands! Ik kocht enkele spullen (vooral speelgoed) via 2ehands.be. Kledij via Vinted (ik filter meestal per maat en soort kledingstuk). Grote items is allemaal gekregen/te leen van vrienden. Buggy gevonden op rommelmarkt. En voor de overige spullen hebben wij geboortelijst via Mic Mac Minuscule. Nieuw: verzorgingsdingetjes, flesjes, een paar tetradoeken of een paar kleertjes (ik koop alleen in solden). Wij hebben dus amper nieuwe dingen aangeschaft en toch schrik ik ervan hoeveel geld er naartoe gaat!

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Eetstoel denk ik? 😂

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Eetstoel denk ik? 😂
Oei hahahahaha autocorrect

één jaar geleden

Wij kochten ook enkele stuks tweedehands (park, mobiel, isofix, wiegje, wastafel). Ik denk hier steeds zorgvuldig over na en ga echt op zoek naar mooie, verzorgde stukken. Als je hier je tijd voor neemt, vind je echt schatten. Ik geniet ervan om leuke nieuwe dingen te combineren met tweedehands toppertjes. Vinted is trouwens echt een rijkdom aan mooie kleding! Ik zoek daar naar de dure merken en steeds met de opdracht 'nieuw met of zonder prijskaartje'. 😊

één jaar geleden

Ja, onze verzorgingstafel is zo goed als nieuw, van het merk Troll. Heb het voor 25 euro kunnen overkopen + 5 euro voor een luieremmer erbij die nieuw 80 euro kost. Het was van een ouder koppel die de spullen hadden aangeschaft voor als ze op hun kleinkind pasten, dus niet super intensief gebruikt.

één jaar geleden

Matrasjes nieuw, kledij, fopspenen, flessen ->vinted nieuw met prijskaartje. Bed, park, luiertafel, kinderwagen compleet, isofix, en autostoelen tweedehands (maar heb 6jaar in een baby winkel gewerkt dus weet wel waarop te letten 😉) alles met garantie zoals babyfoon e.d nieuw, voor kolf systeem nog geen beslissing omdat je ze kan huren via de mutualiteit->en we houden het bij 1 baby. Slaapzakjes nieuw zodat er toch iets op de lijst staat 😅 Luiertas, draag zak en draag doek, tweedehands via de gezindsbond beurzen. (Ook goeie batjes te doen) uiteindelijk wel 3 luier tassen 😂 maar hadden deze aangekocht voor de zwangerschap net zoals heel veel andere benodigdheden, dan wel veel neutraal tinten als beige en wit, maar met het voordeel dat er tijd genoeg was om voldoende onderzoek te doen. Dus vind ik nog steeds een goede beslissing geweest.

één jaar geleden

Reactie op Foundtheloveofmylife

Matrasjes nieuw, kledij, fopspenen, flessen ->vinted nieuw met prijskaar ...
Heb inderdaad gehoord dat de beurzen van de gezinsbond goed zijn!

één jaar geleden

Wij gaan tweedehands voor een cosleeper (met nieuw matrasje), een park, een mobiel, een relax, verzorgingstafel, een draagzak (in nieuwstaat) en enkele kleertjes. De rest zouden we nieuw willen kopen of op onze lijst plaatsen.

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ik heb geen geduld voor Vinted 😅 ik kan er echt nooit iets op vinden en vi ...
Al goed voorbereid ook precies!😁

één jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Hier vooral 2ehands! Ik kocht enkele spullen (vooral speelgoed) via 2ehands ...
Inderdaad!