36 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Wij gebruiken koolzaadolie, walnootolie , zonnebloemolie en hier heeft het ...
Moet ik eens proberen. Ik gebruik olijfolie en het helpt niet. Iedere dag huilend proberen kaka doen en er vaak nog niet in slagen helaas.

3 maanden geleden

Rare vraag mss maar hoe ziet de stoelgang van jullie kindje eruit nu ze goed fruit- en groentenpap eten? Ik vraag me af wat normaal is. Hier zijn het echt harde keutels, lijkt me eerder abnormaal.

3 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Rare vraag mss maar hoe ziet de stoelgang van jullie kindje eruit nu ze goe ...
Hier momenteel ook harde keutels en soms niet. Ik wissel wel af met walnootolie, zonnebloemolie, koolzaadolie... we hebben suppos gaan halen nu

3 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Moet ik eens proberen. Ik gebruik olijfolie en het helpt niet. Iedere dag h ...
Ja ons zoontje ook nu, momenteel gebruik ik suppos

3 maanden geleden

Iemand al een oplossing? Ik heb toch een afspraak gemaakt bij de huisarts, je kan toch niet blijven suppos geven.

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Iemand al een oplossing? Ik heb toch een afspraak gemaakt bij de huisarts, ...
Ik ging ook naar de huisarts afgelopen maandag maar die verwees me door naar kinderarts. Morgen afspraak daar, ben benieuwd!

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik ben gisteren bij de kinderarts geweest. Hebben lactulose voorgeschreven gekregen of de optie om NAN care toe te voegen aan de pap ( vezels 1x in de ochtend 1x in de avond) vandaag gestart met vezels dus nu even tijd geven om te laten werken 🤞 ik ga je op de hoogte houden! Moesten jullie een wondermiddel tegenkomen 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Ik ben gisteren bij de kinderarts geweest. Hebben lactulose voorgeschreven ...
Ja ik sta zo wat weigerachtig tov lactulose. Ik vind dat zo drastisch

3 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Ik ben gisteren bij de kinderarts geweest. Hebben lactulose voorgeschreven ...
En was de groenten- en fruitpap de oorzaak volgens de kindarts?

3 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Rare vraag mss maar hoe ziet de stoelgang van jullie kindje eruit nu ze goe ...
Hier normalen bruine drolletjes of wat platter maar naar de normale bruine kant heel soms nog een kleurtje orange ofzo maar is heel aventoe nog

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja ik sta zo wat weigerachtig tov lactulose. Ik vind dat zo drastisch
Ja ik was het ook net eens aan het lezen 🫣 ik wou sebiet even raad gaan vragen in de apotheek. Denk dat ik de vezels ga testen dan, zijn wel iets duurder in gebruik maar als het zou werken

3 maanden geleden

Reactie op 1994bv

En was de groenten- en fruitpap de oorzaak volgens de kindarts?
Ik krijg daar van de kinderarts niet echt reactie op 🫣. Maar ik veronderstel door de groentenpap want voordien had ze wel eens last, zoals iedere baby, maar niet zoals nu. Fruitpap geven we nog niet, gaan we over enkele dagen mee starten als ze 6m is.

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Stapsgewijs vaste voeding geven 3 dagen dit en drie dagen dat,.. zo ontdek je waar het probleem zit welke groenten of fruit het veroorzaakt en bij elke maaltijd lepeltje vetstof niet vergeten!

3 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Stapsgewijs vaste voeding geven 3 dagen dit en drie dagen dat,.. zo ontdek ...
Doen we al... snijbonen kwamen er goed uit🤣

3 maanden geleden

Onze vroedvrouw gaf als tip de aardappel even weg te laten en enkel andere groenten te geven als de stoelgang te hard werd.

3 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Ik krijg daar van de kinderarts niet echt reactie op 🫣. Maar ik veronderst ...
Hier op 6m pas gestart en na 1 maand komt fruitpap erbij