31 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op anoes90

Mijn babytje nu ook al een week verkouden nu sinds 2 dagen hoest ze ook reg ...
Wij zitten al een paar weken op en af aan de aerosol (ventolin en atrovent). Atrovent werkt slijmoplossend. Wat verder ook kan helpen is een vernevelaar naast het bedje zetten. De damp kan de slijmen wat dunner maken. Mee onder de douche nemen voor het slapen gaan kan ook.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Wij zitten al een paar weken op en af aan de aerosol (ventolin en atrovent) ...
Wij hebben ook een vernevelaar en paar druppeltjes eucalyptus in

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Wij zitten al een paar weken op en af aan de aerosol (ventolin en atrovent) ...
Vandaag dokter moeten gaan nu is de verkoudheid zo goed als over maar nu heeft ze een virus opgelopen maakt koorts slaapt al bijna de hele dag maar eet gelukkig goed als maandag niet beterd moet ik terug na de dokter

2 maanden geleden

Iemand de gouden tip om het neusje te MOGEN spoelen? Mijn zoontje wordt gek en begint te krijsen, hoofd te draaien zodat we er niet aan kunnen.

2 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Iemand de gouden tip om het neusje te MOGEN spoelen? Mijn zoontje wordt gek ...
Fyologisch water Das eigenlijk enige dat mag op die leeftijd

2 maanden geleden

Reactie op 1994bv

En gewoon hoofd vast houden hier het zelfde krijst ook altijd

2 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Hier vindt ze dat ook helemaal niet fijn. Ik leg alles al klaar (doekje naast haar hoofdje etc) zodat ik het snel kan doen. Is telkens ook met de nodige traantjes馃槩

2 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Wij hebben hem een periode echt gefixeerd. Ik ging we beetje op gaan liggen, met mijn ene hand hem vasthouden, mijn hoofd op zijn arm zodat hij niet meer kon bewegen en dan spoelen met mijn andere hand. Nu is hij snipverkouden en sinds een paar dagen ondergaat hij het gewoon heel rustig. Alsof hij door heeft dat het hem helpt. Hij heeft zoiets van "doe maar". Pamper verversen, dat is het grote drama hier!

2 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Houdgreep 馃槀 echt, David schreeuwt het al uit als ik gewoon met een doekje snot wil wegvegen 馃槵 We gebruiken nu wel Sterimar in plaats van ampullen. Iets duurder, maar ik heb dan minder het gevoel alsof ik hem aan het water boarden ben.

2 maanden geleden

Wij hebben net deze gekocht op aanraden van de onthaalmama

2 maanden geleden

Iemand ervaring met Vicks vapopads?