31 Reacties

6 maanden geleden

Staat haar bedje al gekanteld? Dit zou helpen bij het ademen als ze slaapt, als ze een verstopt neusje zou hebben. We hebben vorige week hetzelfde gehad!

6 maanden geleden

Ons zoontje heeft al last van snot sinds de geboorte. Nu 13,5w. Veel neusje spoelen. In het begin gebruikten we unidoses fysiologisch water, nu een spoelflesje van bij de apotheek. Werkt veel beter. Heeft ze ook een hoestje?

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ons zoontje heeft al last van snot sinds de geboorte. Nu 13,5w. Veel neusje ...
Ja ze heeft jammer genoeg ook een hoestje 😢

6 maanden geleden

Reactie op bibi142

Ouh... Daar heb ik geen tips voor. K&G zei wel altijd dat zolang ze geen koorts maken, je niets hoeft te doen. Hopelijk is ze er snel van af

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ouh... Daar heb ik geen tips voor. K&G zei wel altijd dat zolang ze gee ...
Hier werd dit ook gezegd

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ons zoontje heeft al last van snot sinds de geboorte. Nu 13,5w. Veel neusje ...
Welk spoelflesje aub? Ook al sinds week 2 snotjes hier. Bedankt!

6 maanden geleden

Reactie op 14maart2024

Welk spoelflesje aub? Ook al sinds week 2 snotjes hier. Bedankt!
https://youtu.be/SgCma1bj2fc?si=6EXdv2L8nzto9Tcu Zoals in het filmpje. Gewoon vragen bij apotheek: spoelflesje om neus van baby te spoelen. Ons water maken we nu ook zelf (1/2 koffielepel zout op 150ml water),maar je kan er een kan ook een grote fles fysiologisch water kopen. Het flesje koken we af en toe uit samen met mijn kolfgerief.

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

https://youtu.be/SgCma1bj2fc?si=6EXdv2L8nzto9Tcu Zoals in het filmpje. Gew ...
Helpt dit goed ? Ik doe het nu telkens met fysiomer zou dit nog een ander effect kunnen hebben ?

6 maanden geleden

Reactie op bibi142

Helpt dit goed ? Ik doe het nu telkens met fysiomer zou dit nog een ander e ...
De snotjes komen er toch uit, ja 😁

5 maanden geleden

Vochtverstuiver met eucalyptus

5 maanden geleden

Snotzuiger! Een aanrader! En eventueel een doorgesneden ajuin langs het bedje. Aanrader van pediater. Onze dochter was verkouden na 1 week. 🤷🏼‍♀️ zolang ze geen koorts maken, is dit niet zo erg.

5 maanden geleden

Wij spoelen ook zijn neusje met fysiologisch water en hielp ook enorm om het neusje vrij te houden

5 maanden geleden

Reactie op bibi142

ons zoontje begon ook zo en uiteindelijk zijn neusje veel gespoeld. Een baby kan nog niet door zijn mond ademen, dus voor bijna elke voeding zijn neus gespoeld.

5 maanden geleden

Wij spoelen met fysiologisch water, maar we blijven het ‘gekraak’ in zijn ademhaling horen 😕. Iemand tips? Nadien ook met neuszuiger, maar helpt ook niet veel.

5 maanden geleden

Oh wat jammer! Mijn dochtertje was ook flink verkouden enkelen weken terug. Ik heb toen pfysiomer gebruikt en erna zoog ik de snot eruit met zo een snotzuiger :) als de snot wat vochtiger is komt het er makkelijker uit. Ik heb toen ook verkoudheidsbalsem gehaald bij de apotheek. Ik brengden dat 3x oer dag aan op haar borstkas en voeten. Ik gebruik dat nu nog voor het slapen gaan, heb de indruk dat ze dan beter slaapt.

5 maanden geleden

Reactie op Lieselotttttt

Oh wat jammer! Mijn dochtertje was ook flink verkouden enkelen weken terug. ...
Welke balsem is dat? 😇 Degene die ik vind, zijn pas vanaf 6 maanden.

5 maanden geleden

Wij hebben toen veel gespoeld met physiomer en nesivine baby gebruikt voor haar verstopte neus

5 maanden geleden

Reactie op XAshX

Welke balsem is dat? 😇 Degene die ik vind, zijn pas vanaf 6 maanden.
Ik heb deze toen gekregen van de apotheek 😘

5 maanden geleden

Reactie op Lieselotttttt

Ik heb deze toen gekregen van de apotheek 😘
Bedankt! Net ook ff bij apotheek gepasseerd. ☺️

5 maanden geleden

Mijn babytje nu ook al een week verkouden nu sinds 2 dagen hoest ze ook regelmatig. Iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Doe al vanalles Neusje spoelen uitzuigen voor de snotjes matras kantelen en soort vicks smeren voor babytjes en merk voor te slapen dat het wel goed lukt ze slaapt goed maar als ze wakker is hoest ze wel regelmatig Ze maakt gelukkig geen koorts en eet ook goed en is vrij alert