6 Reacties

8 dagen geleden

Ik begrijp niet goed dat 1u tot 1,5u een probleem is 😅 ik vind dat al top! Mijn kindje slaapt nog niet door maar doet 2 dutjes op een dag meestal 1 tussen 10 en 12 en 1 tussen 15u en 17u dus lijkt me perfect normaal. Zolang ze een happy baby is snap ik niet dat de onthaalmoeder zegt dat er een probleem is. Klinkt perfect normaal 😉

8 dagen geleden

Mijn zoontje slaapt even veel. Dutjes duren 40min tot 1,5u; in de namiddag durft hij soms tot 2u te gaan. Gemiddeld slaapt hij zo'n 2u overdag, klinkt dus helemaal normaal voor mij! Als hij goedgezind wakker wordt, jaag ik me er niet in op. Sommige volwassenen hebben toch ook gewoon minder nood aan slaap, waarom zou dat bij een kind anders zijn?

8 dagen geleden

Lijkt mij eigenlijk ook heel normaal? Vooral als ze gewoon blij is, dan is er toch niks aan de hand 😅

8 dagen geleden

Dit lijkt mij ook heel normaal! Mijn dochter doet ook overdag 2 dutjes. 😊

8 dagen geleden

Hier slaap ons zoontje 9maandag tot 9:00 normaal, als hij de de opvang moet moet ik hem wakker maken om 06:30, en dan dan van 9u tot 10u ongeveer een dutje en dan om 13u tot 15-16u Als hij gewoon thuis is en dus pas om 9u wakker wordt doet hij om 12u na bed tot 15u 16u,

8 dagen geleden

Hier dochtertje slaapt ook snachts door doet 2 dutjes in de voormiddag 1.5uur en namiddag 2 uur soms 3 uur. En heel soms zoals vandaag slaapt ze in de voormiddag niet meer maar dat komt 2 keer per week voor ofzo maar Dan slaapt ze smiddags super goed