14 Reacties

één jaar geleden

Ik heb al soort merkjes

één jaar geleden

Ook Tommy sokjes we hebben Armani echt al soort merkjes we zijn ook dol op z8 merkjes noppies 😊 wij krijgen een jongen

één jaar geleden

Reactie op lolla

Ook Tommy sokjes we hebben Armani echt al soort merkjes we zijn ook dol op ...
Oh deze is echt zo mooi! 😍

één jaar geleden

Reactie op faartje96

Oh deze is echt zo mooi! 😍
Zalando meid 20 euro ofso betaald voor 3 rompertjes 💋

één jaar geleden

Ik vind baba kidswear heel leuk!

één jaar geleden

Reactie op lolla

Ook Tommy sokjes we hebben Armani echt al soort merkjes we zijn ook dol op ...
Ik ben al heel de tijd aan zoeken maar kom ze niet tegen op zalando… zijn ze ook in kleur voor meisje? Kan je mss eens een linkje plaatsen

één jaar geleden

H&m en Zara hebben toffe, hippe dingen. En zoenvoorgust ook wel. Te zien wat je stijl is natuurlijk. Wij zijn niet zo van de merkjes, hoewel het er cool uit ziet Lolla. 🤩

één jaar geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Ik ben al heel de tijd aan zoeken maar kom ze niet tegen op zalando… zijn z ...
Net ontdekt #zalandostyle https://www.zalando.be/nike-sportswear-baby-3-pack-body-ni184a001-c11.html

één jaar geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Ik ben al heel de tijd aan zoeken maar kom ze niet tegen op zalando… zijn z ...
Je hebt ze int rood ook ma je hebt veel van deze rompers

één jaar geleden

Bij m'n eerste zwangerschap had ik veel van H&M, c&a, petit bateau, feetje

één jaar geleden

Ik ben grote fan van mayoral, le chic en gymp 🙈❤️

één jaar geleden

Afhankelijk van je stijl van kledij natuurlijk. Hier is dit voornamelijk Zara, H&M, gymp, Buissoniere, en eerlijk waar: soms echte pareltjes in de zeeman!

één jaar geleden

Hebben jullie al veel babykleding gekocht? En ook al in de grotere maten? Ik heb nu alles voor maat 50-56. Maar ik voel ook veel (shop)drang om ook alles al in huis te hebben voor maar 62 en 68. Of is het nog te vroeg daarvoor omdat je eigenlijk niet kan weten hoe groot de baby zal zijn op 4-5-6 maanden? Hoe pakken jullie dit aan? 😊

één jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Hebben jullie al veel babykleding gekocht? En ook al in de grotere maten? I ...
Ik heb al van verschillende maten iets gekocht (en dan rekening gehouden met het seizoen)😇 Van maatje 50 heb ik niet zo veel uit schrik dat ze daar snel is uitgegroeid.. Ik laat de kaartjes er nog aan. Moest het dan toch niet passen, kan ik het nog gemakkelijker online verkopen..