17 Reacties

5 maanden geleden

Mijn dochter is geboren op 19februari en nu pas voor de 1ste maal ongesteld, ik vond dit precies lang duren 🤭 benieuwd wanneer de volgende keer komt.

5 maanden geleden

Ik ben 13feb bevallen en nog steeds geen menstruatie… geef wel borstvoeding 🤱

5 maanden geleden

Ik had een eerste bloeding op 24 en 25 april. Maar anders dan ervoor. Ook niet zo fel. (Overal leest ge dat de eerste menstruatie zo fel is) Ondertussen 33 dagen verder en nog geen nieuwe menstruatie 🤷🏼‍♀️ Ik ben volop in verwachting dat ze terug normaal zijn, 29 februari bevallen en 2 maand borstvoeding gecombineerd met kunstvoeding. Sinds een maand enkel kunstvoeding omwille van koemelkeiwit gevoelig.

5 maanden geleden

ik ben bevallen 28/01, maand bloedverlies gehad tot eind februari ongeveer, midden maart al menstruatie gekregen voor 7 dagen dan 2 weken later opnieuw dus echt kort op elkaar maar wel maar 3 dagen toen, nu elke maand menstruatie en evenveel bloed als ervoor ik heb altijd enorm hevige menstruatie de eerste 3/4 dagen (ik geef voltijds borstvoeding)

5 maanden geleden

Ik ben bevallen op 1 februari. Anderhalve maand geleden was ik voor eerst terug ongesteld. Dit duurde echt lang, zeker 10 dagen. Sindsdien ben ik al 3 keer ongesteld geweest (op anderhalve maand dus). Geen idee of dit normaal is... Nog vrouwen in deze situatie?

5 maanden geleden

Bevallen op 29 januari en mijn cyclus is nog niet regelmatig. Heb er nu een van 21 dagen gehad en een van 29 dagen (meer zoals mijn cyclus vroeger).

5 maanden geleden

Ohja, wel normaal bloedverlies. Iets meer dan vroeger, maar heb ook een koperspiraal laten plaatsen.

5 maanden geleden

“Fijn” om te horen dat het perfect normaal is om een onregelmatige/afwijkende cyclus te hebben 3 maand na de geboorte. Ik hoop wel dat het snel terug als ervoor is, want zo vaak menstrueren is ook niet alles. 😇

5 maanden geleden

Reactie op Tily20

Ik ben 13feb bevallen en nog steeds geen menstruatie… geef wel borstvoeding ...
Idem! Ik neem wel de minipil nu… jij?

5 maanden geleden

1/2 bevallen en nog niets… voltijds BV en hoop dat ze nog lang uitblijven :-)

5 maanden geleden

Reactie op heleen1994

Idem! Ik neem wel de minipil nu… jij?
Ook van 13februari? En ik neem niks🤷‍♀️😄 dus daar ligt het niet aan 😀

5 maanden geleden

Bevallen 24/01 heb toch dikke maand gebloed dan niks meer tot vorige maand na plaatsing van het spiraal verlies ik nu elke dag wat bloed maar nu niet super veel…

5 maanden geleden

Reactie op Blondiek1991

Bevallen 24/01 heb toch dikke maand gebloed dan niks meer tot vorige maand ...
Ik heb dat ook.. ondertussen spiraal al bijna 2 maanden.. zou eens moeten horen of dat normaal is

5 maanden geleden

Reactie op annelies1997

Ik heb dat ook.. ondertussen spiraal al bijna 2 maanden.. zou eens moeten h ...
Blijkbaar wel volgens mn gynaecoloog… kon tot 3 maanden duren… Draag al elke dag een maandverband dat kan toch ook niet gezond zijn om den duur 🙊

5 maanden geleden

Reactie op Blondiek1991

Blijkbaar wel volgens mn gynaecoloog… kon tot 3 maanden duren… Draag al elk ...
Dat dacht ik ook al 😅🙈

5 maanden geleden

10 weken geleden bevallen en nogsteeds geen menstruatie gehad...