12 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit voor mijn oudste dochter gebruikt toen was 13 jaar geleden en zal het nooit meer gebruiken heeft heel lang daarna op haar tenen gelopen

3 maanden geleden

Slecht voor de motoriek dus liefst niet doen

3 maanden geleden

Wij kiezen er ook voor om dit niet te gebruiken omdat het inderdaad niet zo goed is voor ze. Op de opvang hebben ze deze wel.

3 maanden geleden

Het zou idd heel leuk zijn voor kinderen die graag staan maar onze osteopaat raad het ook heel sterk af want de beentjes zijn nog niet klaar om zo veel te staan. Ze zouden er o benen van kunnen krijgen, bekkenklachten of een slecht looppatroon kunnen ontwikkelen.

3 maanden geleden

Tijdens mijn zwangerschap naar een uitleg geweest van een kinderarts die vertelde toen ook dat deze loopstoeltjes enorm slecht zijn voor de ontwikkeling en motoriek, omdat ze op de tenen gaan lopen.

3 maanden geleden

Dus als ik het goed heb niet te vroeg een loopster gebruiken ? En een activiteiten tafel dit heb ik aangekocht voor me dochtertje ze zit er enorm graag in ze wordt 19 augustus 5 maand

3 maanden geleden

Reactie op bibi142

Dus als ik het goed heb niet te vroeg een loopster gebruiken ? En een activ ...
Loopstoel*

3 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Tijdens mijn zwangerschap naar een uitleg geweest van een kinderarts die ve ...
Klopt met mijn oudste dochter aan de hand gehad vroeger. Heeft kei Lang geduurt voor ze te goei liep

3 maanden geleden

Duidelijk, thx voor de input iedereen 馃榿

3 maanden geleden

Gaat het dan specifiek over het lopen wat slecht is? Of ook de manier van zitten? Want er bestaan ook activiteitentafels met pootjes, dus niet voor te lopen.

3 maanden geleden

Reactie op Heleensa

Gaat het dan specifiek over het lopen wat slecht is? Of ook de manier van z ...
Vooral het lopen

3 maanden geleden

Reactie op Heleensa

Gaat het dan specifiek over het lopen wat slecht is? Of ook de manier van z ...
Lopen, die beentjes bengelen er wat aan, zo'n activiteitentafel waar je kindje aan kan zitten of staan is helemaal prima