11 Reacties

5 maanden geleden

Ik bestel veel op zalando van het merk Next. Daarnaast ook veel h&m en Zeeman 馃槉

5 maanden geleden

Ik ben helemaal fan van het merk Feetje 馃槏 Bess heeft ook leuke dingen. Ook het merk gymp vind ik heel mooi maar nogal prijzig.

5 maanden geleden

Dirkje is ook een top merk vind ik. Feetje inderdaad en c&a is ook vaak leuk

5 maanden geleden

Ik vind de body's van h&m, jbc en hema het meest praktische, van de pyjama's van zipster en boboli ben ik ook fan en voor de rest shop ik graag van het merk babyface, jbc en de hierboven genoemde merkjes. Alle mini kleertjes zijn gewoon zoooo schattig 馃槏

5 maanden geleden

Een heel onverwachte tip misschien is de Lidl 鈽猴笍 daar hebben ze setjes met overslagrompers in leuke printjes die laaaaang mee gaan, voor een kleine prijs. Ik heb er ook al shirtjes en joggingbroekjes besteld, altijd top!

5 maanden geleden

Ohja en pyama's van de H&M, met zo'n ritsje. Die vind ik echt het beste/makkelijkste en lekker zacht.

5 maanden geleden

Ciaobambino.be verkoopt ook hele leuke kleertjes! Ik ben mega fan van Louise Misha dat ze verkopen!

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Een heel onverwachte tip misschien is de Lidl 鈽猴笍 daar hebben ze setjes met ...
hier ook grote fan van de boddies van de lidl. Voor de rest Zipster, Noppies en TEX (van Carrefour)

5 maanden geleden

Zeeman voor pyjama en rompertjes, c en a voor gewone kleertjes, jbc ook gewone kleertjes en als het dik in orde mag zijn het merk name it. Ik combineer die merken allemaal.

5 maanden geleden

Vinted ,馃し zet er zelf ook alles te koop nadien omdat dit ons laatste kindje is .

5 maanden geleden

Hier enorme fan van jbc door de verschillende kleuren drukknopjes op pyjama鈥檚 en body鈥檚. H&m heeft hier ook een trouwe klant gezien daar overslagbody鈥檚 tot maat 74 bestaan. En een kinderboetiekje in Roeselare waar wij een kleedje voor de doop en babyborrel kochten; Baby鈥檖hine 馃槏