Dag dames,
Ik ben momenteel 37w zwanger, van mijn 2e kindje. (Uitgerekend 2 februari) Ik heb al een zoon van 15 jaar. ik ben verplicht in moederschapsrust gegaan sinds het begin van het 3e trimester. (In de horeca mag je vanaf dan niet meer werken.) Nu had ik het toen al lastig, vandaar mijn werkgever me naar de arbeidsgeneesheer had gestuurd om een deeltijdse werkverwijdering aan te vragen, maar dit mocht al niet meer, 3 weken later verplicht thuis. Nu heb ik het zo lastig! Ik verveel me langs de ene kant, maar anderzijds laat mijn lichaam het ook niet meer toe! Ik ga van bed naar de zetel. Enkel lichte huishoudelijke taken kan/doe ik nog. Wandelen gaat niet goed meer, slapen gaat amper nog, mijn rug doet pijn. En ik heb nu een mental breakdown 😅 Morgen afspraak de gyn voor controle, nu overweeg ik om haar toch te vragen me in te leiden, mss geeft me dat rust, nu weet ik niet wanneer ik beval, hoe of wat ik moet voelen of de bevalling in zicht is, of niet. (Ik ben bij mijn zoon ingeleid op 37w3d, omdat ik met 2cm opening liep)
Ik heb het zo hard gehad met zwanger zijn😅
Het moest er precies eens af. Hoe voelden of wat voelden jullie zich op 37w?