6 Reacties

10 maanden geleden

Ik ben momenteel 36 weken en ik was misselijk en ziek tot 29 weken. Nu komt alles terug! Ik merk aan jouw verhaal dat het zwaar is he? Hoe gaat het nu met jou? groetjes

10 maanden geleden

Ondertussen een goede week gehad, morgen 38w en terug een vrij zware dag, overal pijn, al 2x vals alarm gehad en op het verloskwartier gezeten, weeen stoppen telkens 😅 Hij mag gaan komen!

10 maanden geleden

Reactie op Die87

Ondertussen een goede week gehad, morgen 38w en terug een vrij zware dag, o ...
Wel ik had zaterdag veel lage rugpijn, krampen, veel naar het toilet en soms moeite met stappen. Zondag was er niets, dan maandagavond terug hetzelfde en overgegaan. Nu vandaag hup deze voormiddag en nu in de namiddag... pfff

9 maanden geleden

Heel moe heb nog zoontje van 2 half en gaat ook pas naar school vanaf 19 februari en mijn energie is op en hij put me zo uit en ik heb gevraagd voor inleiding op 38 weken moest het nog niet geboren zijn en tis goedgekeurd want ik ben zo op

9 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Wel ik had zaterdag veel lage rugpijn, krampen, veel naar het toilet en som ...
Ik ben ondertussen bevallen van een lief zoontje🥰 de weeen zijn dinsdag begonnen, afgezwakt en stilgevallen 3x, woensdagavond naar het verloskwartier aan de monitor, terug naar huis, en om 1u weeen begonnen, om 2u naar het ziekenhuis, en om 14.12u bevallen van Jack! 🥰

9 maanden geleden

Reactie op lolla

Heel moe heb nog zoontje van 2 half en gaat ook pas naar school vanaf 19 fe ...
Oh volkomen begrijpelijk! Veel succes 🥰