5 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb dit gehad, en ze hebben dit toch nog 3 weken kunnen rekken , nadien eiwit in urine en bleek zwangerschapsvergiftiging te zijn, dan ben ik ingeleid.

10 maanden geleden

Reactie op Lindsaydevon

Ik heb dit gehad, en ze hebben dit toch nog 3 weken kunnen rekken , nadien ...
Ja daar had ik nu al last van eiwit in mijn urine ze hebben het Staal voor controle binnen gedaan vorige week Hadden ze mijn urine al getest en was niks te zien

10 maanden geleden

Hoi, ik heb al heel mijn zwangerschap wat meer last van hogere bloeddrukken en heb daardoor ook al veel aan de monitor gelegen. Echter zakt deze dan wel terug. Zo lang dat er geen eiwitten worden gevonden in jouw urine is er nog steeds een lagere kans op zwangerschapsvergiftiging dus dan zou ik me niet veel zorgen maken. Ze zullen je pas echt inleiden als de hoge bloeddruk blijft toenemen en er eiwitten in je urine gevonden worden. Maar zo snel leiden ze tegenwoordig niet in tenzij je baby echt in nood is. Ik ben nu 37 weken en ben het echt zoo beu 🙈 Nog even op onze tanden bijten! Veel succes!!

10 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad in combinatie met eiwit in de urine. Vorige week op 36 weken opnieuw op controle en zowel mijn bloeddruk als de eiwitten hebben zichzelf opgelost. Dus nog niet per se een reden tot paniek of het begin van zwangerschapsvergiftiging. Ik kreeg de raad om steeds binnen te komen wanneer ik mezelf ook niet zo goed voelde (duizelingen, plotse zwelling van handen,...).

10 maanden geleden

Hier vonden ze ook eiwitten in de urine, de maand nadien: niets meer. Mijn bloeddruk is altijd hoog, tot iedereen weggaat :-) Voor wanneer ben je uitgerekend eigenlijk? Voor zover ik het snap, krijgt elke zwangere vrouw 2 weken 'cadeau' van de zwangerschap,... dus eigenlijk ben je niet echt 40 weken zwanger, zo hebben ze het mij uitgelegd. Tel vooral jouw weken... vertrouw op jouw instinct... ben je niet zeker, bel hen op! :-)