7 Reacties

één jaar geleden

Hoi, hier ook 33 weken en morgen ook naar kine, heb ook heel veel last van mijn bekken en lies en zelf soms het gevoel dat ik vol blauwe plekken zit beneden omdat het echt soms irriterende steken kan geven, heb eens gevraagt aan de gyneacoloog en zei vertelde me dat het komt omdat alles veel losser word beneden dat je daarom veel last hebt, ik beweeg ook wel nog regelmatig dat is juist goed maar ik probeer wel rust te nemen wanneer ik het nodig heb want soms tijdens het wandelen , poetsen of koken kan het pijnlijk worden. Maar he, we zijn er bijna 🤗

één jaar geleden

Het is denk ik per vrouw verschillend hoe actief je nog kan zijn en waar je last van hebt. Ik ben nu 32 weken en ben ook nog zeer actief. Ik werk in een boekhandel en ben dus de hele dag aan het wandelen, bukken, hurken en ga nog op de fiets naar het werk. Eigenlijk heb ik nergens last van en ik denk dat alle beweging juist goed voor me is. Als ik thuis ga stofzuigen krijg ik trouwens wel rugpijn, dus houding is ook wel belangrijk. Maar voor jou kan dat dus heel anders zijn, dus kijk wat werkt. Misschien dat rusten voor jou heel goed is, of wat rustige beweging zoals oefeningen op een yogabal oid.

één jaar geleden

Ik heb het ook, ik denk bij mij zenuwpijn een beetje. Soms kan dat ook wat knellen. Nu mijn lichaam als ik opsta, doet ook echt pijn! Mijn handen en voeten stijf en tintelen en mijn heup ook... ik probeer wat af te wisselen...

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ik heb het ook, ik denk bij mij zenuwpijn een beetje. Soms kan dat ook wat ...
Oei, ook zeer vervelend… ik ervaar het inderdaad ook meer als zenuwpijn of een spier die gekneld zit of dergelijk. In het ziekenhuis zeggen ze bandenpijn maar het is steeds aan de rechterkant dus lijkt me raar maar kan allemaal natuurlijk. Er is zoveel aan het gebeuren in je lichaam…

één jaar geleden

Ik heb er ook last van, lies en onder rug sinds vorige week zeer lastig 😕

één jaar geleden

Reactie op Chelchris

Oei, ook zeer vervelend… ik ervaar het inderdaad ook meer als zenuwpijn of ...
Ja soms kan iets gekneld zitten.... nu ik heb al een hernia laten opereren en ik voel wel het verschil wanneer het zenuwpijn is of ja de spieren... maar ben ook geen dokter😉.

één jaar geleden

Reactie op Chelchris

Oei, ook zeer vervelend… ik ervaar het inderdaad ook meer als zenuwpijn of ...
Zou het misschien zeangerschapsischias kunnen zijn?