9 Reacties

7 maanden geleden

Hier morgen 6 weken oud en sinds vorige week lacht ze heel vaak. Vb als ik ze smorgens uit haar bedje haal en op de verzorgingstafel haar pamper ververs, is ze continu aant lachen, ook als we tegen haar babbelen lacht ze vaak,..

7 maanden geleden

Reactie op XAshX

Hier morgen 6 weken oud en sinds vorige week lacht ze heel vaak. Vb als ik ...
Haha ja zie! Bij een vriendin van mij ook op 5 weken... ik voel me echt een saaie mama ofzo😭 doe je iets speciaals om haar te laten lachen?

7 maanden geleden

Reactie op Tily20

Haha ja zie! Bij een vriendin van mij ook op 5 weken... ik voel me echt een ...
Maar de ene baby is de andere niet he! ☺️ Jouw babytje zal met andere dingen “sneller weg zijn”.. Ik had gelezen dat ze graag hebben dat je dingen vertelt: wat je gaat doen, wat je ziet,.. maar dat je tussendoor ook even de tijd geeft om je babytje te laten reageren en dan pas nadien verder een woordje/zinnetje vertellen. Hier wordt ze ook heel vrolijk van haarzelf in een spiegel te zien.

7 maanden geleden

Dochtertje 8 weken vandaag en sinds 3 week lacht ze maar in begin was echt alles uit de kast halen voor haar te laten lachen sinds vorige week lacht ze spontaner als ik al tegen haar praat

7 maanden geleden

Zoals je schrijft he... vanaf nu. De echte sociale glimlach ook op 1 hand te tellen hoor en hij is 8 weken.

7 maanden geleden

Hier was het in begin vooral met gekke geluidjes (zoals scheetgeluidjes bv met het bijhorende gek gezicht) waar hij eens mee kon lachen. Nu begint het ook meer en meer spontaan en door gwn met een hoge stem te praten. (8w nu)

7 maanden geleden

Echte sociale lach was hier met 8 weken.

7 maanden geleden

Onze zoon was vrij snel met lachen. Het echt sociaal lachen doet hij sinds 6 weken. Zoals hier ook al gezegd werd. Bij de pamper verversen, favoriete zwart-wit kaartjes, vertellen,… iedere baby is anders en evolueert anders dus dat zal wel komen 🙂

7 maanden geleden

Hier sociaal glimlachen op 8 weken. Nog geen lach geluidjes maar massa’s andere schattige oh/ah/prrt