11 Reacties

één jaar geleden

Ik ga ook een peribottle kopen, matrasbeschermers, borstcompressen en vrouwenmantel thee. En heel veel eten inslaan 😂

één jaar geleden

Ik kook op voorhand maaltijden om in te vriezen, ik haal paar dozen pampers, comfortabel kledij als ik met die 'grote pampers' in mijn broek rondloop :-) Ik vind het een goeie vraag die je stelt! Ik volg even mee :-)

één jaar geleden

Op de site van De Wolk vind je nog informatie en een webshop https://shop.de-wolk.be/collections/verzorging Hier vind je bv. een mom care box voor na de bevalling.

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ik kook op voorhand maaltijden om in te vriezen, ik haal paar dozen pampers ...
Ja grote onderbroeken is ook een goeie voor op het lijstje

één jaar geleden

Reactie op heleen1994

Op de site van De Wolk vind je nog informatie en een webshop https://shop.d ...
Staan goeie ideeën op! Persoonlijk niet de keuze die ik zou maken van merken, maar wel handig om te zien wat je nodig hebt!

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ja grote onderbroeken is ook een goeie voor op het lijstje
Ja maar welke vraag ik mij af en welke soort maandverband enzo... ik heb dat zeker al in geen 20 jaar meer gebruikt omdat ik het zo ongemakkelijk vind

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ja maar welke vraag ik mij af en welke soort maandverband enzo... ik heb da ...
Ik ga voor die van natracare, die zijn eco en zacht voor de huid. Denk dat ik een pak kraamverband, een pak dik maandverband en een pak normaal maandverband in huis ga halen. Qua ondergoed denk ik goedkope boxers van de Hema ofzo.

één jaar geleden

Ik vond een peri bottle wel fijn en de kalmerende spray van Lanisoh voor je hechtingen te verzorgen. Je kan ook eerst proberen met een flesje met sportdop voordat je een peri bottle aanschaft. Kraamverband zeker in huis halen, maar niet te veel. Bij iedereen is het bloedverlies anders. Ik ga misschien ook wel menstruatie ondergoed halen. Oh, ik vul de vriezer niet enkel met eten, maar ook met wat maandverbandjes die je eerst nat maakt. Verlicht enorm voor je hechtingen/aambeien!

één jaar geleden

Reactie op Tojaaaa

Ik vond een peri bottle wel fijn en de kalmerende spray van Lanisoh voor je ...
Dus natmaken van kraamverband en in de diepvriezer? Is dat dan niet gewoon stijf? Vertel... :-)

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Dus natmaken van kraamverband en in de diepvriezer? Is dat dan niet gewoon ...
Bij “de wolk” webshop heb je ook een coldpack hiervoor ☺️ Ik heb voor het gemak (en omdat ik zie dat het kwaliteitsproducten zijn) gewoon die mama care box voor de kraamperiode besteld.

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Dus natmaken van kraamverband en in de diepvriezer? Is dat dan niet gewoon ...
Jaaa klopt, het is dan stijf ja, maar wordt snel beweeglijk. Was een tip van het ziekenhuis en zij gaven dat om alles wat te verzachten 😊 Ik heb ook zo’n speciale coldpack, maar vind dat niet zo comfy. Maar is voor iedereen anders natuurlijk 😊