7 Reacties

4 maanden geleden

Als boven 38 .5 Is maar regelmatig temperatuur nemen Kan zijn door de warmte dat temperatuur wat hoog was hier is dat soms ook of als ze ff bij mij gelegen heeft Kan de temperatuur ook stijgen

4 maanden geleden

Bij ons gisteren net geen 38 graden maar ik heb toch perdolan gegeven omdat we vonden dat hij wel last had. Nadien was hij veel beter. Bij ons zei de arts vanaf rond 38 mag het om de 6 uur

4 maanden geleden

Hier heeft hij momenteel ook verhoging vanwege zijn tandje dat door komt. We geven het vooral 's avonds zodat hij goed kan slapen.

4 maanden geleden

Bij ons zei de arts ook vanaf 38 wat geven want ze zijn nog te jong om het nog hoger te laten gaan..

4 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier heeft hij momenteel ook verhoging vanwege zijn tandje dat door komt. W ...
Ja, ik denk dat het hier mss ook aan de tandjes kan liggen. Ik voel of zie nog niks, maar omwille van die verhoging idd. En normaal maakt hij maar 1x in de week stoelgang en de laatste dagen ineens 2x per dag en heb is gelezen da da ook aan tandjes kan liggen. We zien het wel 😅

4 maanden geleden

Hier geef ik ooo dafalgan infant van zodra ze meer huidiger is en een verhoogde temperatuur heeft. De vroedvrouw liet ons in het begin dagelijks 3x meten, zodat we goed weten dat haar basis temperatuur 37.2 is

4 maanden geleden

Hier sinds vandaag koorts deze morgen 38.9 heb perdolan gegeven en tis nu minder maar voor de rest ook weinig last denk ook doorkomende tandjes morgen nog niet beter toch even rap dokter gaan