14 Reacties
één maand geleden
Hey hey , ons dochtertje had hevige koemelkeiwitallergie. In eerste instantie ben ik zelf op dieet gegaan zodat ik nog borstvoeding kon geven. In combinatie met de Nutrilon pepti syneo. Op aanraden van de Kinder arts mochten we met 6 maanden starten met een beetje room in de voeding, als dit goed ging eens een yoghurtje... En als dat goed ging de Nutrilon omneo. Dit ging allemaal vlot en nu op 9 maanden drinkt ze de gewonnen opvolg melk 2 van Nutrilon zonder enig probleem ☺️.
één maand geleden
Reactie op Bie99
Hey hey , ons dochtertje had hevige koemelkeiwitallergie. In eerste instant ...
Ohhhh ben zo blij met je berichtje! Mijn dochter is nu 10maanden maar heb altijd bang gehad om over te gaan naar normale voeding, vandaag ben ik nutrilon gaan halen. Ik ga morgen eindelijk starten.. Ben zo benieuwd!
één maand geleden
De Kinderarts rade wel aan niet direct een poeder fles te geven. Bouw dit rustig op vertelde ze ons, room,yoghurt,omneo,dan de normale melk .We hebben dit ook altijd bij gehouden in een eetdagboek zodat we wisten als ze last had. Zo kan het lichaam er rustig aan wennen dit heeft tijd nodig ☺️ dus met een beetje geduld komt dat zeker goed, we hebben hier zeker een maandje overgedaan om het op te bouwen ☺️
één maand geleden
Reactie op Bie99
De Kinderarts rade wel aan niet direct een poeder fles te geven. Bouw dit r ...
Ja ik heb het ook met mijn kinderarts besproken ik geef nu al zeker bijna 2 maanden yoghurt als tussendoortje ( wel niet iedere dag) en ze reageerde er niet op. Ik heb ergens hoop🤣 begint vermoeiend te worden nu..
één maand geleden
Reactie op Bie99
Ooh kijk eens aan dan zal het wel goed komen ☺️ wij gaven smorgens eerst zo ...
Goede tip danku!!!! 💘
één maand geleden
Hier is ons zoontje rond 3 maand op Nutramigen gezet bij een vermoeden van koemelkallergie ( wegens eczeem over heel zijn huidje die dan voor 90% weg was bij start vaste voeding. Maar is dus niet bewezen dat hij effectief koemelkallergie had/heeft. 🧐 )
Dus ik weet niet goed wat of hoe om dan over te schakelen of hoe een reactie er effectief uitziet op koemelkallergie 😳..
één maand geleden
Reactie op KimTB91
Hier is ons zoontje rond 3 maand op Nutramigen gezet bij een vermoeden van ...
Bij ons was het ook heel moeilijk! Kinderarts zei start met een potje yoghurt en kijk hoe dat gaat.. juist haar eerste fles nutrilon gegeven en gaat nog goed 🤞🏻
één maand geleden
Hoi, bij ons is er ook een vermoeden van KMA. Ons dochter dringt nog steeds pepti en krijgt verder niets van melkproducten omdat ik denk dat ze last gaat krijgen. Ik dacht dat we moesten wachten tot 1 jaar voordat we konden proberen met melkproducten, maar als ik het hier zo lees is dat eigenlijk niet zo… 🤔
één maand geleden
Hallo,, roh wij hebben eigenlijk altijd geluisterd naar de Kinderarts en gedaan wat ze zei. Vandaag voor de laatste keer op controle geweest en alles was inrode☺️ hangt mss van arts tot arts af... Bij ons is het ook vaker dubbel geweest. Kind en gezin die andere dingen vertelde dan de arts. Maar uiteindelijk zijn we er op 9 maanden van af dat is het belangrijkste en heeft onze dochter er geen last meer van gelukkig ☺️
één maand geleden
Reactie op KimTB91
Hier is ons zoontje rond 3 maand op Nutramigen gezet bij een vermoeden van ...
Ons dochtertje had bloed in haar stoelgang, slokdarm verbrand door het projectiel terug geven, achter de oren uitslag, poepje helemaal rood en open, heel opgezette buik, en krijsen van 19-3 uur 's nachts non stop.
één maand geleden
Reactie op Bie99
Hallo,, roh wij hebben eigenlijk altijd geluisterd naar de Kinderarts en ge ...
Ja, ik denk dat ze er ook niet allergisch meer voor is maar ze weigert het flesje vanwege de smaak🙃 drinkt maar max 20 30 ml..