10 Reacties
één jaar geleden
Veel kleding koop ik in de normale collectie maar een maatje of 2 groter bv ☺️ En ik heb ook 1 zwangerschapsjeans maar met die band vind ik het toch moeilijk te stylen precies…
één jaar geleden
Reactie op heleen1994
Veel kleding koop ik in de normale collectie maar een maatje of 2 groter bv ...
Ik style die met een oversized trui uit mijn gewone collectie. Als het een skinny is, ziet dat er wel leuk uit. Voor de zwangerschap droeg ik enkel hoge taillebroeken dus moest nu ook wel wennen aan die zwangerschapsbroeken want ziet er soms raar uit.
Liefst draag ik nu (gebreide) aansluitende rokken die ik tot over mijn buik trek met daarboven een oversized truitje van mijn gewone kledij en dat stop ik vooraan dan zo wat in de rok. Dan komt de buik mooi uit. En broekkousen van H&M mama om mijn benen warm te houden. Ik spendeer wel meeste tijd binnen 🤷🏻♀️ meeste kledij kocht ik op Vinted of gekregen! JBC heeft ook leuke warme dingen.
één jaar geleden
Ik heb van Esprit 2 goede zwangerschapsjeans gekocht, een in het zwart en een in het blauw. Zitten echt heerlijk en ondersteunen goed, wat wel handig is voor mijn werk. Ik draag die dan met een tuniek of langere blouse of trui.
Heb verder ook een assortiment aan zwangerschapspanty's in huis en een paar verschillende jurkjes. Thuis draag ik van die leggings met een stretchrokje en trui. Ohja, heb ook al verschillende topjes gekocht met borstvoedingsfunctie.
Ik kan alleen nog niet echt leuke rokken vinden, en ik denk dat ik ook een jas nodig ga hebben voor de winter.
één jaar geleden
Reactie op Chelchris
Die zawangerschapspanty zit die goed? Welke maat neem je hiervoor? Ik wil e ...
Ik heb via Zalando verschillende gekocht, de beste vind ik die van Calzedonia, deze zakt niet af. Van Anna Field zijn er ook 2-packs te koop. Zitten ook fijn, maar zakken meer af dus minders geschikt voor als ik werk.
Heb ook die van de Veritas geprobeerd, zat wel goed maar had daar snel een ladder in.
Qua maat neem ik gewoon mijn eigen maat S.