10 Reacties

één jaar geleden

Helemaal niets van gemerkt!

één jaar geleden

Nog niks negatiefs van gehoord van vriendinnen eigenlijk! Ik moet volgende week:)

één jaar geleden

Deden jullie dit via het ziekenhuis of moet je zelf een afspraak maken? Ik ben woensdag 22 weken maar gynaecoloog heeft hier nog niets rond bevraagd…

één jaar geleden

Reactie op heleen1994

Deden jullie dit via het ziekenhuis of moet je zelf een afspraak maken? Ik ...
Ik maak zelf een afspraak maar kreeg in het ziekenhuis wel de info dat dit moet gebeuren tussen week 24 en week 32 (partner en eventueel grootouders ook)

één jaar geleden

Gewoon bij de huisarts.

één jaar geleden

Wie laat zich vaccineren tegen COVID? Ben ook benieuwd… Ik twijfel!

één jaar geleden

Reactie op heleen1994

Wie laat zich vaccineren tegen COVID? Ben ook benieuwd… Ik twijfel!
Ik ben er niet voor en niet tegen, ik heb tot hier al 4 gehad, maar nu denk ik dat ik het niet meer laat doen...

één jaar geleden

Reactie op 1994bv

Ik maak zelf een afspraak maar kreeg in het ziekenhuis wel de info dat dit ...
Wel dit snap ik niet goed, diegene die beschermd mort zijn, is het kind toch? Waarom moet dan grootouders ook ofzo?

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Wel dit snap ik niet goed, diegene die beschermd mort zijn, is het kind toc ...
Volgens mij omdat ze ook in de buurt komen van het kind en omdat het immuunsysteem ook wat zwakker is bij ouderen dus ze elkaar erg ziek kunnen maken

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Wel dit snap ik niet goed, diegene die beschermd mort zijn, is het kind toc ...
Omdat je baby nog niet gevaccineerd zal wordzn de eerste 8 weken tegen kinkhoest. Dus mensen die vaak in contact komen met de baby laten zich best wel vaccineren voor kinkhoest om te voorkomen dat ze de baby (waarvoor het een gevaarlijke ziekte is) zouden besmetten besmetten.