Hi, wie maakt zich nog zorgen omdat de baby nog niet gedraaid is. 35 weken zwanger en baby ligt dwars. Over 2 weken een nieuwe afspraak bij de gynaecoloog, ik ben benieuwd!
Hoe ligt ie al heel lang goed, gelukkig. Maar er zijn manieren om te proberen hem te draaien! Bijvoorbeeld een soort downward dog, en oefeningen op de yogabal. Als je er op googelt vind je ze wel ☺️
34 weken en begin deze week nog niet gedraaid. Ik ga vandaag naar een voetreflexoloog die zou kunnen helpen bij het draaien. Heb al van heel wat mama’s positieve reacties ervan gehad. Ben benieuwd.
Onze tweede lag in stuit. Die hebben ze bij 36 wkn in het ziekenhuis proberen te draaien (versie). Dat doen ze als het goed is ook bij dwarsligging. Heeft de gyn daar al over gesproken? En ik heb duizenden oefeningen gedaan, zelfs acupunctuur op aanraden vd verloskundige. Kindje draaide helaas niet, ook de versie lukte maar tot halverwege. Is dan toch een geplande keizersnede geworden. Dwarsligging is wel een stuk zeldzamer dan stuitligging, er is best nog kans dat jouw kleine gaat draaien! Fingers crossed🤞🏻 sterkte!!
Op handen en knieën een paar keer per dag zitten, zou helpen blijkbaar! Geloof mij, mijn schoonzus waren ze de keizersnede aan het plannen omdat hij maar niet draaide, ze ging zo 3 dagen zitten en kwam dan mooi op 38 weken. Alles is mogelijk!