13 Reacties

één jaar geleden

Moet maandag na de gynacoloog Ben Dan 31w en 1 dag Ben zelf benieuwd

één jaar geleden

Is dit dan een afspraak voor aan de monitor? Of bedoel je geplande keizersnede of..? Bij ons worden bij het begin van de zwangerschap alle afspraken al vastgelegd. Ik ben voor 22/2 uitgerekend en heb 13/02 + 20/02 al een afspraak voor aan de monitor.

één jaar geleden

Nee geen keizersnede dit is me 4 kindje altijd al ingeleid maar nu val het toch wel veel vroeger uit dan normaal

één jaar geleden

Reactie op lolla

Nee geen keizersnede dit is me 4 kindje altijd al ingeleid maar nu val het ...
Oh je wordt effectief een week voor uitgerekende datum ingeleid? Dat heb ik hier nog niet gehoord dat je op voorhand al een datum krijgt om vroeger te worden ingeleid. (Wel bij zwangerschapsdiabetis of zwangerschapsvergiftiging). Zelf zou ik het wel fijn vinden om op voorhand te weten wnr ik beval😇

één jaar geleden

Reactie op XAshX

Oh je wordt effectief een week voor uitgerekende datum ingeleid? Dat heb ik ...
Ja hij wou datum in plannen vind stiekem wel ok maar hoopte toch op natuurlijk van zelf ging

één jaar geleden

Omdat je een kleine buik hebt, moet je vroeger binnen? Kan je het eens uitleggen

één jaar geleden

Reactie op anoes90

Moet maandag na de gynacoloog Ben Dan 31w en 1 dag Ben zelf benieuwd
Ja wij ook maandag gaan 31 w en 5 dagen

één jaar geleden

Reactie op XAshX

Is dit dan een afspraak voor aan de monitor? Of bedoel je geplande keizersn ...
Ja bij ons ook! Ik weet onze datum sinds eerste echo en alle afspraken tot die dag liggen al vast

één jaar geleden

Reactie op lolla

Ja hij wou datum in plannen vind stiekem wel ok maar hoopte toch op natuurl ...
Wel ja raar, bedoel ik, dat heb ik nog niet gehoord. Eigenlijk best spannend en snap goed dat je het ok vindt😊

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Omdat je een kleine buik hebt, moet je vroeger binnen? Kan je het eens uitl ...
Ja lang verhaal dit is me 4 kindje en volgens de gynaecoloog lig er heel weinig vruchtwater waardoor dit niet zo gezond is daardoor is de buik ook heel klein ik vind van niet maar ik geloof op zijn woord hij heeft meer ervaring dan mij ☺️ maar met de klein is alles ok maar hoe verder je bent in de zwangerschap hoe groter die word en als je weinig vruchtwater hebt kan dit gevolgen hebben op kindje

één jaar geleden

Reactie op lolla

Ja lang verhaal dit is me 4 kindje en volgens de gynaecoloog lig er heel we ...
Weet dat je altijd een keuze hebt en een inleiding kan weigeren hé als je nog even wil afwachten ☺️

één jaar geleden

Reactie op LieselotS

Weet dat je altijd een keuze hebt en een inleiding kan weigeren hé als je n ...
Tis een weekje voor mijn uitgerekend datum dus vind het prima moest het vroeger zijn dan wou ik weigeren en aangezien ik 3 kindje als lopen heb kan ik nu opvang optijd vinden bij familie want als ik beval in de nacht is dat wel wat moeilijker