10 Reacties
4 maanden geleden
De slaaproutine doen we nog steeds samen. Enkel flesje geven niet maar dat deden we vroeger ook niet.
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Carolien De Roover
De slaaproutine doen we nog steeds samen. Enkel flesje geven niet maar dat ...
Hangt er natuurlijk van af hoe lang je wacht voor je gaat helpen? Hier is finn dat ook een beetje moeten gewoon worden en weent bij mijn man soms ook, maar laat hen doen.
4 maanden geleden
hij zit misschien in een fase waarin hij enkel en alleen bij mama wilt, ik vind niet dat dat niet oke is om eerlijk te zijn, hij heeft nog niet echt dat besef, kleine kindjes, vooral als ze groeien hebben ze mama vaak nodig omdat ze meer leren meer ontdekken wat stressvol kan zijn en de mama word het best herkent en werkt ook het meest rustgevend op de baby ik denk dat dat nu gewoon een periode is en dat het wel overgaat😃
4 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Hangt er natuurlijk van af hoe lang je wacht voor je gaat helpen? Hier is f ...
Dat was hier idd ook het geval maar ging dan na verloop van tijd over. Nu blijft het duren… we zullen vanavond nog eens proberen 🙈. En idd anders is het Wrs een fase zoals een ander. Hij heeft de laatste dagen naar mijn gevoel wel heel veel bijgeleerd.
4 maanden geleden
Ik ga normaal gezien volgende week ook voor de eerste keer alleen op weekend. Zoontje blijft dus alleen bij vriend. Ik heb het hier sowieso al moeilijk mee en dit zorgt ervoor dat ik al helemaal niet meer wil vertrekken 🙈. Langs de andere kant voel ik ook dat ik wat moet leren loslaten maar dan heb je daar weer het schuldgevoel. Het is dus heel dubbel allemaal.
4 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ik kijk naar mijn horloge omdat het wenen in mijn hoofd langer duurt dan de ...
Goeie tip!
4 maanden geleden
Hier is dat ook zo! Overdag gaat het geweldig als papa en baby alleen thuis zijn. Enkel s avonds moet en zal ze mij hebben. Dus ik leg haar altijd in bed, heel af en toe probeert mijn man nog eens maar dat is nog maar amper gelukt. Wij laten het gewoon zo, het is sowieso een fase die ook weer overgaat, en als we ze laten wenen zal ze hoogstwaarschijnlijk nog minder snel in slaap vallen. Wel belangrijke kanttekening: ons kindje lijkt heel goed te weten wanneer ik thuis ben en wanneer niet. Als ik niet thuis ben lukt het wel bij mijn man!