7 Reacties

10 maanden geleden

Hier nog een nachtbraker 🙌 ik ben nu 36w5d en slaap ook nauwelijks. Ik ben nog niet heel zenuwachtig voor het bevallen maar kan gewoon slecht slapen. En nu lag ik vooral te piekeren over het feit dat ik morgen mijn werk ga bellen dat ik toch al een weekje eerder ga stoppen 😬 ook al weet ik dat ze dat volledig gaan begrijpen. Ik heb nu maar thee gezet en me verplaatst naar de zetel waar ik wat ga liggen lezen tot ik hopelijk in slaap val.

10 maanden geleden

Hier ook slechte slaper. Geen gepieker of buik dat me in de weg zit.. gewoon echte slapeloosheid. Zeer vervelend! Ik ben ook standaard wakker tussen 4 en 5 😬

10 maanden geleden

Ja, ook regelmatig snachts wakker voor een paar uurtjes.

10 maanden geleden

Ik moet zeggen, ik word wakker als ik mij anders leg in bed en de misselijkheid!

10 maanden geleden

Bij mij net hetzelfde 😔. 3e zwangerschap en de 1e keer dat ik het zo meemaak 🙈. Slaap heel slecht, echt veel last van kortademigheid, ook van maagzuur. Slapen is echt een hel momenteel 😔😅 je zou er humeurig van worden op den duur...

10 maanden geleden

Nou, ik zit hier weer. Niet kunnen slapen wegens bekkenpijn deze keer dus heb mezelf maar een warme chocolademelk gemaakt en ga wat verder lezen in mijn boek. Hopelijk straks nog wat verder slapen..

10 maanden geleden

Lastig... Hier ook verschillende keren per nacht wakker (maagzuur). En dan om 5u klaarwakker 😑 Overdag wat bijslapen is soms echt nodig.