4 Reacties

één maand geleden

Oh... Allereerst: goed dat je je hart hier kan luchten! En als je zo weinig slaapt, is het normaal dat je moe en prikkelbaar bent en je geïrriteerd raakt. Hij slaapt inderdaad echt weinig. Over slaap kan ik geen advies geven, maar hier op het forum merk ik dat het voor veel mensen een lastige periode is (bij ons ook) rond de 8 maanden. Weet dat je niet alleen bent, alles is een fase, maar dat maakt het voor jou niet minder zwaar natuurlijk! Rond het voeden kan ik een borstvoedingsketting aanraden. Dan kan hij daar wat aan prutsen tijdens het drinken en krabt hij jou wat minder, hopelijk. Mijn kindje heeft ook periodes dat hij veel krabt of in mijn buikvet knijpt tijdens het drinken. Wat bedoel je dat hij niet zit in de autostoel? Ze zitten daar toch in vastgeklikt? Friemelt hij zich los? Ik kan geen dokter aanraden, maar je kan het wel aankaarten hij Kind&Gezin. Ze hebben ook een telefoonnummer waar je naartoe kan bellen: https://www.kindengezin.be/nl/kind-en-gezin-diensten/opvoedingsondersteuning Heb je wat familie of vrienden die kunnen komen helpen? Of waar je je kindje even kan droppen zodat jij even op adem kan komen? Draag goed zorg voor jezelf 🫂

één maand geleden

Klinkt echt zwaar voor jou! Probeer eens via de huisarts eens of kind en gezin en kijk eens waar jij en jouw kindje goeie en juiste ondersteuning kan vinden. It takes a Village to raise a child. Top dat je het hier durft plaatsen

één maand geleden

Amai, lijkt mij heel zwaar! Mijn dochter is ook niet een van de goeie slapers helaas.. ik ben verschillende keren bij de osteopaat geweest omdat ik zo radeloos was en dit kon ik echt niet meer langer volhouden. Ze hebben mij ‘bach bloesem druppels gegeven en telkens wanneer ze het ‘moeilijk’ had mocht ik ze paar druppels geven. ( kan helemaal geen kwaad is op homeopathische basis). Doet geen wonderen maar na 1 maand geven slaapt ze wel al iets beter en dieper. Ik hoop dat dit toch jou een beetje kan helpen want je nachtrust niet hebben maakt u echt kapot..

één maand geleden

Dit klinkt heel zwaar! Hoe oud is hij? Eet hij genoeg? Drinkt hij wel rustig van een flesje? Ik snap ook niet goed wat je bedoelt met de autostoel, want normaal kunnen ze daar alleen in zitten? Ben je al bij een pediater geweest?