10 Reacties

10 maanden geleden

Aurore

10 maanden geleden

Aurore vind ik persoonlijk mooier maar ik vind dat jullie vooral moeten doen wat je zelf mooi vindt en geen rekening houden met wat anderen er van zullen denken. Het is jullie kindje.

10 maanden geleden

Doen wat je zelf het mooiste vind, anders krijg je er later misschien spijt van. Zelf ook lang getwijfeld tussen 2 namen voor een gelijke reden maar gaan toch voor de naam die wij het liefst horen.馃グ

10 maanden geleden

Aurore vind ik mooier, plus zoals de andere zeggen kijken naar wat je zelf het mooist vind. Niet het toegankelijkste 鈽猴笍

10 maanden geleden

Echt jullie eigen voorkeur volgen!! Gebruik beide namen al eens en zie wat het beste 'past' bij het kindje in de buik en jullie gevoel. Zo hebben wij de naam uiteindelijk gekozen. Je kan ook wachten tot je kindje geboren is en dan kijken welke naam jullie best bij haar vinden passen 馃挒

10 maanden geleden

Is inderdaad lastig om er niet aan uit te raken. Hier hetzelfde, er zijn twee namen en de beslissing kan maar niet vallen. Persoonlijk vind ik Aurore of zelf Aurora heel erg mooi en dromerig als naam, doet me ook denken aan het noorderlicht. C茅zanne is ook mooi maar daar ontvang ik de naam eerder als een jongens naam en artistiek zoals de schilder 馃槄 (ook al is het een familienaam in dat geval) Maar ja, mss wachten tot de geboorte en zien of het een Aurore is of C茅zanne die jullie hart steelt 馃グ Ik denk dat wij dit hier op dezelfde manier zullen aanpakken. 鈽猴笍

10 maanden geleden

Ik zou ook echt jullie hart volgen en kiezen wat je zelf het mooiste vindt. Ik vind de beide mooi!

10 maanden geleden

Wij twijfelden ook. We hebben de namen waar we tussen twijfelden op een groot papier geschreven met de achternaam erbij en dit aan de koelkast gehangen. Heel vaak naar gekeken en luidop gezegd. Dit hielp echt! 馃┓

10 maanden geleden

Aurore heel mooi naam maar vind toch dat je zelf moet kiezen heel belangrijk want je kan achteraf spijt krijgen dus je hebt nog heel even

10 maanden geleden

Mijn dochter haar naam is C茅zanne, 0 spijt van haha maar! Haar beste vriendinnetje is Aurora haha , (noemen haar meestal auri) Bij ons vinden ze C茅zanne heel leuk maar bepaalde oudere mensen zeggen dan weer dat het een mannennaam is. Ik vind Aurore en C茅zanne twee echt verschillende kinderen als je me snapt . Het een geeft zachtheid en de andere naam dan weer eerder kracht. (Als je me snapt) Ik zou zeggen zeg de naam (m茅t achternaam!) Meerdere keren en probeer je kind erbij voor te stellen. Welke lijkt te kloppen